Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 9 (Bent Cop Blues)

7043strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 9 (Bent Cop Blues) (7).jpg
Protagonista zabiera jedną z limuzyn z towarem
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Lokalizacja telefon nr 9 w południowo-zachodnim Greek Heights, Vice City
Cel zdobycie towaru i rozwiezienie go
Nagroda $59 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie śmierć informatora, zniszczenie którejś z limuzyn, zniszczenie któregoś z Brighamów, śmierć któregoś z klientów

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 9 w południowo-zachodnim Greek Heights.

Solucja Edytuj

Pracodawca chce się dowiedzieć, jakie plany mają rastafarianie. Jedziemy do północnego Vice Beach, gdzie spotykamy się z jego informatorem. Okazuje się, że bracia Rasta ubijają interes w dokach w Richman Heights. Pracodawca każe nam pozbyć się ich i zabrać towar. Zdobywamy jakikolwiek pancerz i karabin maszynowy, a najlepiej jeszcze jeden z wielkich pojazdów (cysterna, autobus). Podjeżdżamy do handlujących, parkujemy pojazd tak, aby nie zaczęli w nas strzelać, wysiadamy z pojazdu i wystrzeliwujemy parę kul w nasz pojazd. To sprawi, że wszyscy rzucą się na nas. Gdy będą przy naszym pojeździe, rozwalamy go, przy okazji ich zabijając. Jeśli któryś uszedłby z życiem, wychodzimy na ulicę, zabieramy dowolny pojazd i rozjeżdżamy go. Pora na spokojniejszą część misji - na miejscu transakcji stoją dwie limuzyny: wsiadamy do tej oznaczonej strzałką i odstawiamy ją do garażu w Banana Grove. Wracamy na miejsce transakcji, wsiadamy do drugiego pojazdu i odstawiamy go do północnego Felicity. Gdy odstawimy limuzyny na miejsce, jedziemy do centralnego Banana Grove i wsiadamy do Brighama wyładowanego towarem. Teraz musimy rozwieźć zdobyty niedawno towar po mieście. Oto lista klientów:

  • pierwszy jest w Greek Heights;
  • drugi jest w Vice Beach;
  • trzeci jest w Banana Grove.

Gdy rozwieziemy towar, jedziemy do północnego Felicity i wsiadamy do drugiego wozu w towarem. Towar musimy rozwieźć:

  • pierwszy klient jest w północnym Vice Beach;
  • drugiego znajdziemy w Greek Heights;
  • trzeciego zaś znajdziemy w północnym Felicity.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $1 000 za spotkanie się z informatorem, $20 000 za dostarczenie limuzyn (po $10 000), $3 000 za zabranie drugiego wozu z towarem, $15 000 za rozwiezienie towaru (po $3 000), $30 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki