Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 8 (zadanie 2 - Tequila Slammer)

7039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 8 (zadanie 2 - Tequila Slammer) (11).jpg
Protagonista rozjeżdża Brysona
Gra Grand Theft Auto 1
Dla El Burro
Cel wykonywanie poleceń Brysona, zabicie Brysona
Nagroda $49 000[1], multiplier +1
Wymagania pierwsze zadanie przy budce nr 8
Niezaliczenie upływ czasu (cztery limity po 2:00), doprowadzenie do detonacji ładunku

Po zakończeniu się misji, rozpoczętej w budce telefonicznej nr 8 w północno-wschodnim Sailors Wharf, rozpocznie się kolejna misja.

Solucja Edytuj

Po podejściu do poprzedniego zadania dostaniemy wiadomość od pracodawcy. Powie nam on, że w Sunview znajduje się Speeder, a w jego bagażniku towar. Każe nam sprawdzić, czy jest tak naprawdę. Jedziemy do Sunview i zajmujemy miejsce za kierownicą. Okaże się, że samochód był pułapką, a nasz los znów znajdzie się w rękach naszych i Brysona. Zadanie jest bardzo podobne do tego zadania, z małymi utrudnieniami. Najpierw, za zadanie mamy dojechać do Soviet Hill w dwie minuty. Gdy już dojedziemy na miejsce, przesiadamy się do Itali GTO. Od tej pory, będzie nas ścigać ekipa nasłana przez Brysona, uzbrojona w karabiny maszynowe. Jedziemy do Sailors Wharf - ponownie mamy na to dwie minuty, ponownie musimy przesiąść się do wozu (tym razem jest to 4 X 4). Będąc już za sterami tego wozu, jedziemy do Atlantic Heights. Mamy na to dwie minuty, na miejsce przesiadamy się do Mamby. Potem jedziemy znów do Sailors Wharf - znów mamy na to dwie minuty. Na miejscu będzie na nas czekał sam Bryson. Chce się ścigać - jego celem jest detonator, znajdujący się w północnym Sunview. Bryson jest nieuzbrojony - nie będzie miał szans w starciu z naszym zderzakiem. Gdy już pozbędziemy się Brysona, misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $4 000 za zabranie kolejnych pojazdów (po $1 000), $45 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki