Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 8 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 8 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem) (6).png
Protagonista pozbywa się jednego z celów — pana Watersane
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Wujek Fu
Lokalizacja telefon nr 8 w północnym Sunview,
San Andreas
Cel pozbycie się prawników i kuriera
Nagroda
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 8
Niezaliczenie przedwczesna śmierć pana Johnsane

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IMandarin Mayhem — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 8 w północnym Sunview.

Solucja Edytuj

Tak jak w innych misjach przy budkach telefonicznych, zostajemy przekierowani do innego telefonu — tym razem w północno-zachodniej Marinie. Okazuje się, że firma prawnicza Wujka Fu — Kivlane, Watsane, Johnsane i Watersane została wykupiona przez konkurencję. Prawnicy zatrudnieni w firmie wiedzą za dużo o Wujku Fu — musimy się ich pozbyć.

Pierwszym celem jest pan Kivlane; porusza się on pieszo po chodniku w Woodside. Rozjeżdżamy go. Drugim celem jest pan Watersane, który porusza się Portsmouthem. Zajeżdżamy mu drogę i niszczymy pojazd. Po zabiciu drugiego prawnika, okaże się, że pewien kurier właśnie ma zamiar dostarczyć policji obciążające Wujka Fu dowody. Lokalizujemy go za pomocą strzałki (jest w zachodnim Atlantic Heights, rozjeżdżamy go i jego ochroniarza.

Trzecim celem jest pan Watsane — jeździ on po Excalibur swoim Roadsterem. Zajeżdżamy mu drogę i zabijamy, zanim zdąży użyć swojego pistoletu. Ostatnim celem jest pan Johnsane. Podjeżdżamy do niego, a on podzieli się z nami informacjami na temat ukrytej teczki z dokumentami. Teczka znajduje się po drugiej stronie wody; idziemy kawałek w prawo i czerwonym wiaduktem na północ. Gdy zabierzemy walizkę, misja zakończy się sukcesem.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta jest jedną z misji, w której możliwe jest zdobycie premii za niepotrzebną przemoc. Aby ją uzyskać, wystarczy zabić pana Johnsane, kiedy już podzieli się z protagonistą informacją na temat walizki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki