Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 7 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 7 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem) (9).png
Protagonista wysadza most w Woodside w powietrze
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Wujek Fu
Lokalizacja telefon nr 7 w północnym Sunview,
San Andreas
Cel wysadzenie w powietrze mostu w Woodside
Nagroda
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 7
Niezaliczenie upływ czasu (2:00), zniszczenie ciężarówki, przedwczesne zniszczenie cysterny

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IMandarin Mayhem — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 7 w północnym Sunview.

Solucja Edytuj

Po odebraniu telefonu w Sunview, zostaniemy odesłani do budki w południowo-wschodniego Market. Odbieramy tam telefon. Burmistrz San Andreas nie chce płacić Wujkowi Fu za ochronę mienia publicznego, dlatego naszym zadaniem jest pokazanie mu co może się z tym mieniem stać.

Niedługo po odwiedzinach w budce telefonicznej, włączy się limit czasowy — 120 sekund. W tym limicie, mamy za zadanie przejąć ciężarówkę jeżdżącą po sześciopasmowej drodze okalającej miasto. Kierowca ma pistolet. Gdy wysiądzie, zabijamy go i wsiadamy do jego pojazdu. Następnie udajemy się do składu amunicji w Sunview i wsiadamy do zaparkowanej tam cysterny. Będąc za jej sterami, wjeżdżamy na mały most na dwupasmowej drodze w południowo-zachodnim Woodside. Wjeżdżamy dokładnie na jego środek (jak na screenie 8.), odpalamy bombę i uciekamy z zasięgu wybuchu. Od tej pory, przejechanie tym mostem staje się bardzo problematyczne.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki