FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 7 (Rasta Blasta) (5)
Protagonista rozjeżdża jednego z agentów
Gra Grand Theft Auto 1
Dla brat Marcus
Lokalizacja telefon nr 7 w południowo-zachodnim Vice Shores, Vice City
Cel obrona narkotyków rastafarian przed agentami
Nagroda $51 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie upływ czasu (1:00), zniszczenie któregoś z pojazdów rastafarian

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Rasta Blasta możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 7 w południowo-zachodnim Vice Shores.

Solucja Edytuj

Zanim rozpoczniemy tą misję, zdobywamy jakiś wąski samochód (jednym z lepszych wyborów jest 4 X 4) i parkujemy go przy południowo-zachodnim wyjściu z parku. Wtedy odbieramy telefon. Pracodawca mówi nam, że słudzy szatana zaczęli coś kombinować w Richman Heights. Włączy się limit czasowy (60 sekund), w którym mamy dojechać na miejsce. Po dojechaniu na miejsce, wjeżdżamy na wyznaczony teren i kierujemy się na zachód. Dowiemy się, że agenci próbują zniszczyć narkotyki rastafarian. Musimy ich powstrzymać. Do zabicia mamy czterech agentów - wejdą kolejno wejściami od zachodu, południa, północnego wschodu i północy. Poruszając się po wyznaczonym terenie, rozjeżdżamy ich po kolei. Najlepiej rozjechać wszystkich za pierwszym podejściem - mają karabiny maszynowe.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $1 000 za dojechanie na miejsce, $40 000 za pozbycie się agentów (po $10 000), $10 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki