Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 6 (zadanie 1 - Tequila Slammer)

6734strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 6 (zadanie 1 - Tequila Slammer) (10).jpg
Kryjówka zamachowców wylatuje w powietrze
Gra Grand Theft Auto 1
Dla El Burro
Lokalizacja telefon nr 6 w północno-wschodnim Sailors Wharf, San Andreas
Cel zemsta na zamachowcach
Nagroda $40 000[1], multiplier +1
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 6
Niezaliczenie śmierć/ucieczka kierowcy wozu

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Tequila Slammer możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 6 w północno-wschodnim Sailors Wharf.

Solucja Edytuj

Tak jak w innych przypadkach, najpierw jedziemy do innej budki telefonicznej - tym razem tej na molo w Sailors Wharf. Pracodawca chce, abyśmy przywieźli mu jego przyjaciela, czekającego w Woodside. Gdy dojedziemy na miejsce, budynek, pod którym stoi nasz cel, wybuchnie, zabijając go. Pracodawca chce się zemścić. Przed wybuchem, ktoś widział podejrzany samochód. Musimy przesłuchać jego kierowcę. Lokalizujemy wóz za pomocą strzałki, obijamy go i czekamy, aż kierowca wysiądzie. Najlepiej czekać pod drzwiami wozu - w przeciwnym razie, czeka nas gonitwa, której długość zależy od przeszkód na drodze. Gdy dogonimy kierowcę, obijamy go lekko. Podzieli się z nami informacjami o lokalizacji kryjówki zamachowców. Pracodawca chce śmierci zamachowców - zdobywamy jakikolwiek samochód i jedziemy do warsztatu pirotechnicznego, aby podłożyć w nim bombę. Teraz wystarczy podjechać pod kryjówkę, odpalić bombę i uciec. Gdy kryjówka zamieni się w gruzy, misja zakończy się sukcesem. Ewentualne zainteresowanie policji można zmniejszyć, zabierając łapówkę z alejki po prawej od kryjówki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $2 000 za zdobycie wozu z bombą, $40 000 za dokończenie zadania.
  2. W dialogu chodziło o mężczyznę - wskazują na to wyrażenia "him", obecne w wersji angielskiej

Więcej w Fandom

Losowa wiki