FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 6 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem) (5).png
Protagonista pozbywa się pierwszego celu
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Wujek Fu
Lokalizacja telefon nr 6 w północnym Sunview,
San Andreas
Cel pozbycie się dwóch celów
Nagroda
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 6
Niezaliczenie przegrana w "wyścigu", przedwczesna śmierć drugiego celu, ucieczka drugiego celu

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IMandarin Mayhem — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 6 w północnym Sunview.

Solucja Edytuj

Na samym początku, jedziemy do budki telefonicznej w południowo-zachodniej Marinie i odbieramy tam telefon. Wujek Fu chce sprawdzić nasze umiejętności bojowe. Na jego polecenie musimy się sprawdzić, rywalizując z jednym z jego ludzi.

Zdobywamy jakąś broń (najlepiej karabin maszynowy) i jedziemy do Woodside. Wysiadamy z wozu. Naszym zadaniem jest zabicie więźnia, wypuszczonego przez Wujka Fu. Musimy to zrobić przed naszym rywalem. Zabronione jest użycie pojazdów. Musimy więc dostać się do celu pieszo — podchodzimy do naszego rywala i zaczynamy biec na południe, a potem na zachód. Rywal porusza się z prędkością równą naszej, więc my wykorzystujemy naszą umiejętność przeskakiwania nad pojazdami. Gdy dojdziemy do celu, pozbywamy się go.

Drugą częścią zadania jest pozbycie się człowieka, który kiedyś pracował dla Wujka Fu. Najpierw, zdobywamy taksówkę. Gdy już to zrobimy, jedziemy do Mariny i zabieramy stamtąd pracownika. Zawozimy go do garażu w Woodside. Po wjechaniu do garażu odchodzimy od niego na jakiś dystans, a gdy cel wyjdzie z garażu, pozbywamy się go.

Ciekawostki Edytuj

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Przypisy

  1. Błędna nazwa dzielnicy - powinno być Marina

Więcej z Fandomu

Losowa wiki