Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 5 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem)

6945stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 5 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem) (7).png
Zniszczenie wyznaczonych radiowozów
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Wujek Fu
Lokalizacja telefon nr 5 w północnym Sunview,
San Andreas
Cel zabicie kilku policjantów
Nagroda
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 5
Niezaliczenie niezniszczenie wszystkich radiowozów za jednym razem

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IMandarin Mayhem — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 5 w północnym Sunview.

Solucja Edytuj

Po odebraniu telefonu w Sunview zostaniemy przekierowani do innej budki, we wschodniej części tej dzielnicy. Wujkowi Fu nie podoba się, że policja zainteresowała się jego operacjami.

Najpierw musimy zdobyć jakiś radiowóz. Możemy zrobić to w normalny sposób: przyciągając uwagę policji i przechwytując radiowóz z pościgu. Jeśli udało nam się zaliczyć tę misję, możemy również jeden z radiowozów z otwartego parkingu policyjnego przy drodze sześciopasmowej w Aye Valley. Gdy zdobędziemy już radiowóz, zabieramy go do warsztatu pirotechnicznego obok wspomnianego parkingu, aby założyć w nim bombę. Następnie, jedziemy na parking przy knajpie w Aye Valley i parkujemy dokładnie między liniami wolnego miejsca parkingowego. Odpalamy bombę i uciekamy z zasięgu wybuchu (lub wysiadamy i wysadzamy radiowóz w powietrze za pomocą np. wyrzutni rakiet). Jeżeli wszystkie radiowozy zostaną zniszczone, misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki