Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 5 (Bent Cop Blues)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 5 (Bent Cop Blues) (7).jpg
Protagonista pozbywa się drugiego celu - żony policjanta
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Lokalizacja telefon nr 5 w południowo-zachodnim Vice Shores, Vice City
Cel pozbycie się policjanta i jego żony
Nagroda $50 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie dojście celu do budki, upływ czasu (2:40)

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 5 w południowo-zachodnim Vice Shores.

Solucja Edytuj

Protagonista ma problem z jednym z młodych policjantów - dokładniej, ten chce na niego donieść prokuratorowi. Szybko znajdujemy jakiś szybki wóz i jedziemy go zatrzymać - cel jedzie do budki telefonicznej w Richman Heights. Czekamy, aż wysiądzie z pojazdu i rozjeżdżamy go. Potem wysiadamy z wozu i odbieramy telefon w budce telefonicznej, do której biegł cel. Okaże się, że żona policjanta wie o wszystkim i zamierza powiedzieć o wszystkim prokuratorowi. Jest na stacji kolejowej w Vice Shores, lecz możemy się na nią dostać wchodząc na kładkę dla pieszych, na którą wchodzi się w północno-zachodnim Vice Beach. Gdy dostaniemy się na stację, zabijamy cel (w różowym ubraniu). Na całą operację mamy 160 sekund (2 minuty 40 sekund). Po zabiciu celu dostaniemy jakiś stopień poszukiwań - nie przejmując się nim, jedziemy do garażu w Banana Grove.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $5 000 za zabicie pierwszego celu, $10 000 za zabicie drugiego celu, $35 000 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki