FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 4 (When We Were Very Small) (9).jpg
Protagonista zabija Poundage Ferna
Gra Grand Theft Auto: London, 1961
Dla Harold Cartwright
Lokalizacja telefon nr 4 w południowo-zachodnim City, Londyn
Cel pozbycie się Poundage Ferna
Nagroda £3 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie upływ czasu (0:15, 0:35, 0:15), zniszczenie wyścigówki, śmierć ludzi stojących przy nagrodzie

Jedną z misji w jedynym scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1961When We Were Very Small możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 4 w południowo-zachodnim City.

Solucja Edytuj

Naszym zadaniem w tej misji będzie pozbycie się Poundage Ferna – kierowcy wyścigowego. Najpierw jednak będziemy musieli pozbyć się jego ochroniarzy. Pierwszy z nich jest we wschodnim Brixton. Gdy tylko podejdziemy do niego zacznie uciekać. Będziemy potrzebować samochodu ze specjalnymi właściwościami – drive-by. Jedziemy do południowo-zachodniego Bermondsey i zabieramy stamtąd samochód Tramp TR4. Wracamy do wschodniego Brixton i zabijamy ochroniarza z samochodu. Mamy na to 15 sekund. Kolejna grupa ochroniarzy jest przy garażu Ferna w centralnym Battersea. Gdy podjedziemy, rozbiegną się. Zabijamy ich metodą drive-by lub rozjeżdżamy. Następnie będziemy musieli zająć się Fernem – wracamy do jego garażu w Battersea i wsiadamy do jednego ze stojących tam Ferocious 312. Włączy się limit czasowy (35 sekund). Wyjeżdżamy przez dziurę w siatce od strony zachodniej i kierujemy się na północ. Gdy dogonimy Ferna, wysadzamy go w powietrze. Po zabiciu Ferna, będziemy musieli jeszcze wygrać wyścig – na dojechanie do linii mety w północnym Mile End mamy 15 sekund. Gdy dojedziemy na metę, wysiadamy z pojazdu i zabieramy nagrodę znajdującą się w teczce po drugiej stronie drogi. Nagrodę odwozimy do garażu w południowo-zachodnim Bow.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie Trampa TR4, £500 za pozbycie się ochroniarza, £500 za zabranie Ferociousa 312, £500 za zabicie Ferna, £1 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki