Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 4 (Rasta Blasta)

7003strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 4 (Rasta Blasta) (4).jpg
Protagonista pozbywa się zamachowców
Gra Grand Theft Auto 1
Dla brat Marcus
Lokalizacja telefon nr 4 we wschodnim Vice Beach,
Vice City
Cel pozbycie się pięciu zamachowców
Nagroda $50 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie upływ czasu (1:40)

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Rasta Blasta możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 4 we wschodnim Vice Beach.

Solucja Edytuj

Przed misją zdobywamy jakiś szybki wóz, gdyż zaraz po jej rozpoczęciu włączy się limit czasowy (100 sekund). Okazuje się, że brat Zachary jest w niebezpieczeństwie - na jego życie czyha pięciu zabójców. Znajdują się oni gdzieś w Greek Heights. Gdy dojedziemy na miejsce, strzałka zniknie; musimy sami wytropić zabójców. Zabójcy znajdują się na dachu budynku znajdującego się na południe od drogi, na której zniknęła strzałka. Tak jak w innych misjach, mamy parę sposobów na pozbycie się ich:

  • pierwszy to wejście na budynek (schody są od jego południowej strony) i przejście pod ostrzałem zabójców na drugą stronę. Rzuci się na nas dwóch zamachowców: rozwalamy ich, wchodzimy jeszcze raz pod ostrzał i rozwalamy pozostałych trzech.
  • drugi polega na użyciu wyrzutni rakiet: wystarczy podejść pod budynek od strony północnej (zabójcy stoją prawie na krawędzi dachu), oddalić się, wycelować i strzelić w ścianę hotelu. Większość zamachowców powinna zginąć. Teraz możemy wystrzelać resztę, wchodząc na budynek, możemy także pozbyć się ich sposobem z wyrzutnią rakiet.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $5 000 za zwrócenie uwagi zamachowców, $10 000 za pozbycie się pierwszych dwóch zamachowców (po $5 000), $35 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki