Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 4 (Heist Almighty)

7039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 4 (Heist Almighty) (2).png
Protagonista przerywa transakcję ludzi Sonettiego
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja telefon nr 4 w północnym Fort Law, Liberty City
Cel przerwanie transakcji Sonettiego, przywiezienie pani burmistrz Bubby'emu
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie limuzyny, śmierć pani burmistrz

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 4 w północnym Fort Law.

Solucja Edytuj

Szef dowiedział się, że w południowo-wschodniej Estorii ludzie Sonettiego przeprowadzają transakcję. Każe nam wszystkich zabić.

Zgodnie z poleceniem jedziemy do celu i pozbywamy się gangsterów. Na chodniku od północnej strony ulicy stoi czterech, kiedy do nich się zbliżymy, dołączy do nich od południa kolejnych dwóch. Najbezpieczniejszym sposobem jest rozjechanie ich wszystkich; jeśli zdecydujemy się na użycie broni, dobrze jest zaopatrzyć się wcześniej w pancerz. Po śmierci całej szóstki, jedziemy do garażu Vegi w południowo-zachodnim Brocklyn.

Druga część zadania bardzo różni się od pierwszej — otóż Bubby "ma ochotę na panią burmistrz" i musimy mu ją przywieźć. Zanim to zrobimy, kradniemy limuzynę, jeżdżącą w okolicach Island City; jest oznaczona strzałką. Następnie, jedziemy do północno-wschodniego New Guernsey i zabieramy panią burmistrz. Ma ona kilkuosobową obstawę, która zacznie do nas strzelać. Od pocisków jesteśmy jednak częściowo osłonięci przez samochody zaparkowane przy ulicy. Kiedy pani burmistrz wsiądzie do naszego samochodu, odwozimy ją do garażu w południowo-wschodnim Fort Law.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej z Fandomu

Losowa wiki