Budka telefoniczna 4 (Bent Cop Blues)

6734strony na

Budka telefoniczna 4 (Bent Cop Blues) (4).jpg
Protagonista wysadza w powietrze cel misji – cysternę
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Lokalizacja telefon nr 4 we wschodnim Vice Beach,
Vice City
Cel zniszczenie cysterny
Nagroda $30 000, multiplier +1

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 4 we wschodnim Vice Beach.

Solucja Edytuj

Pracodawca informuje nas, że w Little Bogota ubijany jest jakiś większy interes. Chce, abyśmy przerwali transakcję. Najpierw, zdobywamy kamizelkę kuloodporną i dobrą broń - co najmniej karabin maszynowy. Wtedy jedziemy na miejsce transakcji - jest w północnym Little Bogota. Naszym zadaniem jest zniszczenie cysterny, stojącej w zachodniej części placu. Wsiadamy do jakiegoś wozu, wjeżdżamy na parking i zastawiamy się samochodem, aby nie mogły nas uszkodzić pociski (jak na screenie 3.). Gdy atakujący zaczną przeskakiwać przez nasz pojazd, rozwalamy go. Potem zajmujemy się cysterną. Jeśli wszystko pójdzie dobrze i zniszczymy cysternę, misja zakończy się sukcesem. Jednak aby pozostać przy życiu, należy zgubić policję - robimy to w warsztacie lakierniczym na pograniczu południowych Felicity i Richman Heights.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj