Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 3 (zadanie 2 - Uśmiech z Chelsea)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 3 (zadanie 2 - Uśmiech z Chelsea) (2).jpg
Protagonista porywa limuzynę z celem
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Jack Parkinson
Cel porwanie limuzyny z celem
Nagroda £5 500[1], multiplier +1
Wymagania pierwsze zadanie przy budce nr 3
Niezaliczenie zniszczenie limuzyny

Po zakończeniu się misji, rozpoczętej w budce telefonicznej nr 3 w północno-zachodnim Bow, rozpocznie się kolejna misja.

Solucja Edytuj

Cel, którym mamy zająć się w tej misji, właśnie opuszcza Tower of London. Włączy się limit czasowy (45 sekund), w którym musimy porwać limuzynę, która go przewozi. Gdy to zrobimy, nie rzuci się na nas cała policja Londynu - są zajęci poszukiwaniem zaginionych Niemców. Gdy już będziemy za sterami limuzyny, odwozimy ją do garażu w północno-wschodnim Bow. Następnie, jedziemy do północno-wschodniego Brixton i zabieramy stamtąd okup; odwozimy go do wschodniego Bermondsey. Okazuje się, że limuzyna została porwana przez Modsów z Battersea. Członkowie tego gangu zrobili to, aby otrzymać nagrodę za dostarczenie celu do pałacu. Włączy się limit czasowy (45 sekund), w którym musimy po raz drugi porwać limuzynę. Gdy to zrobimy, jedziemy po nagrodę do Buckingham Palace w centralnym Westminster.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za porwanie limuzyny, £1 000 za dostarczenie jej do garażu, £250 za zabranie okupu, £1 000 za odwiezienie go do garażu, £500 za ponownie porwanie limuzyny, £2 250 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki