FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 3 (zadanie 1 - Uśmiech z Chelsea) (7)
Protagonista zabiera Niemców do autokaru wycieczkowego
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Jack Parkinson
Lokalizacja telefon nr 3 w północno-zachodnim Bow, Londyn
Cel porwanie kilku niemieckich turystów
Nagroda £4 250[1], multiplier +1
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 3
Niezaliczenie zniszczenie platformy, śmierć opiekuna wieży, zniszczenie autokaru, śmierć któregoś z turystów

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto: London, 1969Uśmiech z Chelsea możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 3 w północno-zachodnim Bow.

Solucja Edytuj

Pewien człowiek zadziera z jednym z ulubionych ludzi Alberta Crispa. Bracia Crisp chcą, aby Jack pozbył się tego człowieka – więc to zadanie będziemy musieli wykonać my. Najpierw musimy odwrócić uwagę policji w mieście. Jedziemy do zachodniego Soho i kradniemy stamtąd platformę, na którą wskazuje strzałka. Następnie jedziemy pod Big Bena w południowo-wschodnim Westminster i podchodzimy do opiekuna wieży, od którego mamy za zadanie dowiedzieć się jak zmienia się w nim godzinę. Po rozmowie z nim bijemy go, gdyż nie będzie chciał nam tego wyjawić. Gdy go pobijemy powie nam, w jaki sposób możemy przestawić zegar na wieży. Wystarczy teraz wejść jedynie we wskazane miejsce. Kolejnym zadaniem w tej misji będzie porwanie kilku niemieckich turystów. W tym celu porywamy autokar wycieczkowy, właśnie zbliżający się do Big Bena i podjeżdżamy nim do grupy Niemców. Gdy wsiądą, odwozimy ich do garażu w zachodnim City.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie platformy, £250 za pobicie opiekuna wieży, £500 za porwanie autokaru, £3 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki