Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 3 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 3 (zadanie 1 - Mandarin Mayhem) (3).png
Protagonista pozbywa się towarzystwa No China
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Wujek Fu
Lokalizacja telefon nr 3 w środkowym Market, San Andreas
Cel pozbycie się towarzystwa No China
Nagroda
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 3

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IMandarin Mayhem — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 3 w środkowym Market.

Solucja Edytuj

Pracodawca informuje nas, żebyśmy zgłosili się po zlecenie do budki telefonicznej w zachodnim Woodside. Na miejscu okazuje się, że krewny Wujka Fu — No Chin kręci się w niewłaściwym towarzystwie. Naszym zadaniem jest pozbycie się tegoż towarzystwa. Jedziemy do miejsca wskazywanego przez strzałkę. Celów nie da się rozjechać (są za słupkami), musimy więc ich rozstrzelać. Obok znajduje się karabin maszynowy, który możemy wykorzystać w tym celu.

Możemy także użyć innego pomysłu. Od miejsca, w którym znajduje się karabin, jedziemy na zachód, drogą czteropasmową na północ, jadąc tą drogą, skręcamy na trzecim skrzyżowaniu w lewo (droga dwupasmowa) i przejeżdżamy przez chodnik na parking. W jego południowej części znajduje się Love Wagon - wsiadamy do niego. Rozpocznie się szał zabijania — samochodzikiem podjeżdżamy jak najdalej się da do grupki celów, czekamy, aż zaczną uciekać i wysadzamy ich po kolei. Jeśli coś by się nie udało i skończy się nam czas przeznaczony na szał zabijania, doganiamy cele i wykańczamy po kolei.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki