Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 3 (When We Were Very Small)

6794strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Gwiazda (1).png
MISJA
Budka telefoniczna 3 (When We Were Very Small) (14).jpg
Protagonista niszczy jedną z ciężarówek z taśmami filmowymi
Gra Grand Theft Auto: London, 1961
Dla Harold Cartwright
Lokalizacja telefon nr 3 w południowo-zachodnim City, Londyn
Cel skompromitowanie Gene'a White'a, zniszczenie taśm z filmem
Nagroda £4 500[1], multiplier +1
Niezaliczenie upływ czasu (0:20, 0:25, 1:35, 1:05), zniszczenie taksówki, zniszczenie furgonetek TV, śmierć którejś z prostytutek

Jedną z misji w jedynym scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1961 - When We Were Very Small możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 3 w południowo-zachodnim City.

Solucja Edytuj

Na samym początku, zdobywamy jakiś szybki samochód. Gene White, lider jakiegoś gangu, właśnie bierze kąpiel wraz ze swoimi dziewczynami w Hyde Parku. Jedziemy tam i kradniemy ich ubrania. Gdy to zrobimy, włączy się pierwszy limit czasowy (20 sekund), w którym musimy dostać się do budki telefonicznej w południowo-wschodnim Soho. Kilka TV Vanów zostało skierowanych, aby nakręcić nagiego szefa gangu i jego dziewczyny. Musimy sprawdzić, czy wszystko idzie, jak należy. Najpierw jednak potrzebujemy taksówki - jeździ w północnej części Angel, na jej przejęcie mamy 25 sekund. Dostaniemy czwarty stopień złej sławy - gubimy go w warsztacie lakierniczym i kierujemy się do Hyde Parku. Owszem, znajdują się tam furgonetki telewizyjne, lecz lider gangu i jego prostytutku uciekli. Włączy się limit czasowy (95 sekund). Najpierw jedziemy do zachodniego Westminster i rozjeżdżamy Gene'a White'a. Prostytutek nie zabijemy - zamiast tego zmusimy je do przejścia na naszą stronę. Pierwsza z nich jest w centralnym Soho - wysiadamy z wozu, bijemy ją i czekamy, aż wejdzie do naszej taksówki. Tak samo robimy z drugą - jest w centralnym Westminster. Obie dziewczyny odwozimy co centralnego Camden Town. Ludzie Gene'a nakręcili jednak film, przedstawiający nas werbujących prostytutki. Zdobywamy jakiś szybki samochód i jedziemy spotkać się z Bongo do północno-zachodniego City. Powie nam on, że taśmy są przewożone w dwóch ciężarówkach. Włączy się limit czasowy (65 sekund), w którym musimy je obie zniszczyć.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za odebranie telefonu w Soho, £500 za zabranie taksówki, £500 za zabicie Gene'a White'a, £500 za pobicie I prostytutki, £500 za pobicie II prostytutki, £500 za odwiezienie ich do garażu, £1 000 za zniszczenie ciężarówek (po £500), £500 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki