Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 3 (Gangsta Bang)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 3 (Gangsta Bang) (6).png
Protagonista wysadza posterunek policji.
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja telefon nr 3 w południowym Park, Liberty City
Cel wysadzenie posterunku w powietrze, zabicie prawnika Sonettiego i jego przyjaciół
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie cysterny, śmierć Tommy'ego Romero, śmierć prawnika Sonettiego przed dojściem na miejsce, śmierć/aresztowanie gracza po dotarciu prawnika na miejsce

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IGangsta Bang — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 3 w południowym Park.

Solucja Edytuj

Nowy szef policji w mieście domaga się większej działki od Bubby'ego, dlatego ten pragnie go wyeliminować.

Na samym początku, jedziemy na małą wysepkę Nixon Island (wjechać na nią możemy od strony południowo-wschodniego Parku) i wsiadamy do zaparkowanej tam cysterny. Cysterna owa jest załadowana ładunkami wybuchowymi, a za jej pomocą mamy wysadzić w powietrze posterunek policji w Nolaw. Na miejsce jedziemy ostrożnie, bez pośpiechu, gdyż mocniejsze uderzenie może spowodować wybuch. Uważamy również na to, aby nie zaczęła ścigać nas policja. Po dojechaniu na miejsce, kiedy pokaże się komunikat, czym prędzej opuszczamy cysternę i oddalamy się poza zasięg wybuchu. Staramy się przy tym zatrzymać całkowicie cysternę, ponieważ może sama wyjechać z żądanego miejsca.

Po wybuchu zacznie się druga część misji. Mamy odebrać zapłatę od niejakiego Tommy'ego Romero, który czeka na nas przy ulicy w południowo-wschodnim Hackenslash. Wysiadamy z samochodu i rozmawiamy z nim. Po chwili przebiegnie obok nas prawnik Sonettiego, ubrany na brązowo. Idziemy za nim aż do jego ludzi, po czym zabijamy wszystkich oznaczonych strzałkami (najlepiej karabinem maszynowym, jeżeli któryś ucieknie zdobywamy jakiś samochód i rozjeżdżamy go).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki