Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 3 (Bent Cop Blues)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 3 (Bent Cop Blues) (7).jpg
Protagonista wysadza w powietrze posiadłość Wielkiego Ginge'a
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Lokalizacja telefon nr 3 we wschodnim Vice Beach,
Vice City
Cel wysadzenie posiadłości Wielkiego Ginge'a, odebranie należności od dilerów
Nagroda $41 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie niewłaściwe zniszczenie wozu, śmierć któregoś z dilerów

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 3 we wschodnim Vice Beach.

Solucja Edytuj

Najpierw jedziemy do Felicity i odbieramy stamtąd żółty samochód F-19. Musimy go zaminować - najbliższy warsztat znajduje się na południowym krańcu miasta, gdzieś między Felicity a Richman Heights. Zapamiętujemy to miejsce - jeszcze je odwiedzimy. Zaminowany pojazd odstawiamy w wyznaczone miejsce pod posiadłością niejakiego Wielkiego Ginge'a, odpalamy bombę i oddalamy się poza zasięg wybuchu. Teraz szybko znajdujemy sobie jakiś pojazd cywilny (mamy czwarty stopień poszukiwań) i wracamy w okolice warsztatu, który odwiedziliśmy niedawno - znajduje się tam Auto. Przemalowujemy pojazd i wracamy do zadania. Otóż musimy powiadomić czterech dilerów o zmianie dostawcy i przy okazji odebrać od nich pieniądze. Pierwszy diler znajduje się w północno-zachodnim Little Bogota, drugi w Little Dominica, trzeci w północnym Miramire, a czwarty - w zachodnim Vice Shores.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $6 000 za zabranie pojazdu, $2 000 za wysadzenie posiadłości, $3 000 za odebranie należności od trzech dilerów (po $1 000), $30 000 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki