FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 2 (zadanie 3 - Uśmiech z Chelsea) (6)
Protagonista rabuje jeden z transportów pieniędzy
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Jack Parkinson
Cel obrabowanie dwóch transportów z pieniędzmi
Nagroda £3 500[1], multiplier +1
Wymagania drugie zadanie przy budce nr 2
Niezaliczenie upływ czasu (1:10, 1:10), zniszczenie którejś z furgonetek przed zabraniem z nich pieniędzy

Po zakończeniu się misji, rozpoczętej po misji w budce telefonicznej nr 2 w północno-zachodnim Bow, rozpocznie się kolejna misja.

Solucja Edytuj

Pracodawca dowiedział się, że do banku w północnym City zmierzają dwa duże ładunki pieniędzy. Jack potrzebuje pieniędzy, więc naszym zadaniem w tej misji będzie obrabowanie obu transportów. Zaraz po rozpoczęciu misji, włączy się limit czasowy (70 sekund), w którym musimy obrabować pierwszy transport. Furgonetkę z pieniędzmi lokalizujemy, korzystając ze strzałki. Gdy dotrzemy na miejsce, zajeżdżamy furgonetce drogę, wsiadamy do niej i uciekamy – po chwili wybuchnie. Następnie, zdobywamy taksówkę i odwozimy ją do doków w północnym Battersea. Gdy to zrobimy, szybko wracamy na ulicę i zdobywamy jakiś pojazd – włączy się kolejny limit czasowy (70 sekund), w którym musimy obrabować drugi transport. Gdy dotrzemy na miejsce, zabieramy pieniądze (furgonetka po chwili wybuchnie), zdobywamy taksówkę i odstawiamy ją do doków w Battersea.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za obrabowanie pierwszego transportu, £500 za dostarczenie taksówki do doków, £500 za obrabowanie drugiego transportu, £2 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki