Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 2 (zadanie 2 - Uśmiech z Chelsea)

6804strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 2 (zadanie 2 - Uśmiech z Chelsea) (10).jpg
Protagonista zabiera klejnoty koronne z Tower of London
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Jack Parkinson
Cel kradzież klejnotów koronnych z Tower of London
Nagroda £6 250[1], multiplier +1
Wymagania pierwsze zadanie przy budce nr 2
Odblokowuje trzecie zadanie przy budce nr 2
Niezaliczenie zniszczenie taksówki, śmierć Beefeatera, zniszczenie Beagle'a 3

Po zakończeniu się misji, rozpoczętej w budce telefonicznej nr 2 w północno-zachodnim Bow, rozpocznie się kolejna misja.

Solucja Edytuj

Na samym początku, jedziemy do centralnego City i zabieramy stamtąd taksówkę. Gdy to zrobimy, pracodawca powie nam, że niejaki Beefeater jest winny Jackowi kilka rzeczy. Akurat nadarza się dobra okazja – Jack chce ukraść z Tower of London klejnoty koronne, a Beefeater będzie musiał nam powiedzieć, jak tego dokonać. Spotykamy się z nim – stoi przy południowej ścianie Tower of London w południowym Soho. Najpierw nie będzie chciał z nami pracować – bijemy go, wtedy spokojnie wsiądzie do naszej taksówki. Następnie odwozimy go do garażu we wschodnim Mile End, gdzie Beefeater zostanie przesłuchany przez Razorsa. Gdy zostaną wyciągnięte z niego informacje, zostaniemy wysłani do zachodniego Mile End skąd zabieramy Beagle'a 3. Potem wracamy do Tower of London, wjeżdżamy tam od strony południowej, parkujemy w miejscu wskazanym przez strzałkę i uciekamy z pojazdu. Pojazd wybuchnie, niszcząc część budowli i przyciągając uwagę strażników. Korzystając z zamieszania, zabieramy klejnoty, uprzednio lokalizując je za pomocą strzałki. Na koniec, uważając na policję, odwozimy klejnoty do garażu we wschodnim Mile End.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie taksówki, £250 za pobicie Beefeatera, £500 za wejście do taksówki, £1 000 za odstawienie jej do garażu, £500 za zabranie Beagle'a 3, £500 za zabranie klejnotów, £3 000 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki