FANDOM

Jedną z misji w jedynym scenariuszu gry Grand Theft Auto: London, 1961When We Were Very Small możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 2 w południowo-zachodnim City.

Solucja Edytuj

Do miasta przyjeżdża pan Caukenbolls – naszym zadaniem będzie opiekować się nim. Najpierw, zabieramy taksówkę, zaparkowaną we wschodnim City. Następnie, zawozimy ją do warsztatu należącego do Bobby'ego, zajmującego się opancerzaniem pojazdów – do południowo-zachodniego Westminster. Gdy opancerzymy pojazd, włączy się limit czasowy (30 sekund), w którym musimy zabrać pana Caukenbollsa stojącego w pobliżu hotelu w zachodnim City. Gdy to zrobimy, włączy się kolejny limit (30 sekund), w którym musimy odwieźć pana C. do garażu w południowo-wschodnim Mile End. Będzie nam przeszkadzać w tym policja (4 stopień złej sławy). Nie gubimy jej, zabrakłoby nam czasu. Po drodze do garażu będziemy musieli przejechać przez blokadę – omijamy pojazdy, rozjeżdżając pieszych gangsterów. Gdy zawieziemy pana C. do garażu, idziemy spotkać się z Curlym – zanim jednak zaczniemy z nim rozmawiać, zdobywamy jakiś szybki samochód, gdyż okaże się, że pan C. został porwany – mamy 25 sekund, aby przejąć taksówkę porywaczy. Gdy to zrobimy, odwozimy pana C. do garażu we wschodnim Mile End. Teraz przyszedł czas na zemstę na gangsterach, którzy porwali pana C. Najpierw, zabieramy taksówkę, stojącą na południe od nas. Następnie, jedziemy do kryjówki gangu (północno-zachodnie City) i wjeżdżamy w miejsce oznaczone strzałką. Następną część zadania możemy wykonać na dwa sposoby:

  • pierwszy to ucieczka z kryjówki, zanim nasz pojazd wybuchnie (sposób trudniejszy);
  • drugi to ucieczka z taksówki, zabranie miotacza ognia (70 pocisków) i pancerza (może wytrzymać do 8 pocisków), pozbycie się gangsterów i późniejsza ucieczka.

W jakikolwiek sposób to zrobimy, po ucieczce z kryjówki gangu należy zabrać taksówkę, stojącą w południowo-wschodnim Soho (najpierw gubimy policję). Włączy się limit czasowy (70 sekund), w którym musimy zabrać pana C. z centralnego Mile End, a następnie odwieźć go do hotelu w północnym Soho.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. £500 za zabranie taksówki, £500 za odwiezieni pana C. do garażu, £500 za uratowanie pana C., £500 za ponowne odwiezienie go do garażu, £500 za zabranie drugiej taksówki, £500 za zabranie trzeciej taksówki, £1 000 za dokończenie zadania.