Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 2 (Gangsta Bang)

7007stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 2 (Gangsta Bang) (3).png
Protagonista odzyskuje motor z towarem
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja telefon nr 2 w południowym Park, Liberty City
Cel odzyskanie towaru, dostarczenie towaru do parku
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie motoru z towarem, śmierć Tony'ego przed odebraniem przez niego towaru, spóźnienie się do telefonu lub do parku

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IGangsta Bang — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 2 w południowym Park.

Solucja Edytuj

Członkowie gangu Aniołów zabili jednego z dilerów narkotyków i zabrali jego towar. Nasz pracodawca chce, abyśmy go od nich odzyskali.

Towar znajduje się w baku jednego z motocykli, zaparkowanego w południowym Hackenslash. Chroniony jest przez czterech gangsterów, uzbrojonych w pistolety i dwóch na motorach. Zadanie można wykonać na dwa sposoby: albo najpierw pozbyć się ochrony (rozjeżdżając ją), albo nie zważając na nią wsiąść na motocykl i odjechać. Niezależnie od wybranego sposobu, w pościg za nami ruszą dwaj motocykliści na motocyklach. Uważając, aby się z nami nie zderzyli, odstawiamy motor do garażu w północno-wschodnim Hackenslash.

Gdy tylko to zrobimy, szukamy jakiegoś pojazdu i udajemy się do budki telefonicznej w północnym Fort Law (nie mamy wiele czasu, jakieś 40 sekund). Z rozmowy dowiemy się, że towar należał do niejakiego Tony'ego Dio, który teraz chce go odzyskać. Nie tracąc ani chwili, jedziemy do małego parku w południowo-wschodnim Hackenslash i wchodzimy na ikonę walizki (mamy na to około 20 sekund).

Po chwili pojawi się sam Tony, odbierze towar i odejdzie w kierunku zachodnim. Jeżeli chcemy zarobić dodatkowe $20 000, idziemy za nim i zabijamy go (bardzo ważne, żeby zrobić to po odebraniu przez niego towaru). Nieważne, czy to zrobimy, czy nie - misja zakończy się sukcesem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej z Fandomu

Losowa wiki