FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 2 (Ci cholerni modsi) (6)
Protagonista zabiera motor z towarem
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Charlie
Lokalizacja telefon nr 2 w południowo-zachodnim City, Londyn
Cel pozbycie się członków Modsów z Battersea
Nagroda £3 750[1], multiplier +1
Niezaliczenie zabicie pracownika klubu, zniszczenie motoru

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto: London, 1969Ci cholerni modsi możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 2 w południowo-zachodnim City.

Solucja Edytuj

Od pracodawcy dowiemy się, że została ustawiona transakcja narkotykowa z członkami Modsów z Battersea. Najpierw musimy się z nimi spotkać – jedziemy pod ich klub w zachodnim Chelsea. Od pracownika klubu dowiemy się, że na miejscu nie ma żadnych przedstawicieli tego gangu i grozi nam wezwaniem policji. Chcąc dowiedzieć się, gdzie tak naprawdę znajdują się członkowie gangu, bijemy pracownika, aż powie nam, że gangsterzy znajdują się na dachu budynku w południowo-zachodnim Westminster. Jedziemy tam i po drodze na dach zabieramy znajdujący się w pobliżu miotacz ognia. Teraz naszym zadaniem jest zabicie wszystkich, znajdujących się na dachu, po czym wsiadamy na motor. Gdy już to zrobimy, motor odstawiamy do garażu należącego do Lena w północno-wschodnim Westminster, uważając na policję.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £250 za pobicie pracownika klubu, £2 000 za pozbycie się gangsterów (po £500), £500 za zabranie motoru, £1 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki