FANDOM

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 2 we wschodnim Vice Beach.

Solucja Edytuj

Po mieście jeździ pewna limuzyna. Pracodawca każe nam ją ukraść. Mimo parametrów limuzyny, musimy się bardzo śpieszyć, aby ją dogonić. Gdy ją już dogonimy, zadanie stanie się prostsze - wystarczy uderzyć w limuzynę, poczekać aż wysiądzie kierowca i rozjechać go. Po pozbyciu się kierowcy wsiadamy do pojazdu. W pojeździe mamy założyć bombę - najbliższy warsztat pirotechniczny powinien być po zachodniej stronie mostu łączącego Vice Shores i Vice Beach. Gdy będziemy już mieli bombę, jedziemy do domu publicznego niejakiego Dellboya, znajdującego się w północnym Miramire. Podjeżdżamy pod budynek, czekamy, aż do limuzyny wsiądzie striptizerka w różowym ubraniu, odpalamy bombę i uciekamy z zasięgu wybuchu limuzyny. Gdy limuzyna wyleci w powietrze, misja zakończy się powodzeniem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. $5 000 za przejęcie limuzyny, $1 000 za założenie w niej bomby, $10 000 za zabranie striptizerki, $30 000 za dokończenie zadania.