FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 1 (zadanie 2 - Zabójcza pewność) (8).jpg
Protagonista kradnie dobra z St. James Square
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla bracia Albert i Archie Crispowie
Cel kradzież dóbr z St. James Square
Nagroda £4 450[1], multiplier +1
Wymagania pierwsze zadanie przy budce nr 1
Niezaliczenie upływ czasu (1:15), zniszczenie Myni

Po zakończeniu się misji, rozpoczętej w budce telefonicznej nr 1 w zachodnim Angel, rozpocznie się kolejna misja.

Solucja Edytuj

Po udanych przygotowaniach, pora na napad. Najpierw, odbieramy telefon w budce telefonicznej w południowo-zachodnim City. Po odebraniu telefonu włączy się limit czasowy (75 sekund). Wsiadamy do stojącego obok budki samochodu Crapi i jedziemy na St. James Square w centralnym Soho. Będziemy musieli podłożyć tam zagłuszacze przy trzech kamerach. Podjeżdżamy do każdej z nich, wysiadamy i wchodzimy w miejsce oznaczone strzałką – gdy pojawi się tam teczka, jedziemy do kolejnej kamery. Gdy zagłuszymy wszystkie trzy kamery, jedziemy na zachód i zabieramy stamtąd wyrzutnię rakiet. Będziemy musieli zniszczyć jadący do nas czołg – cztery celne wystrzelone rakiety powinny załatwić sprawę. Następnie zabieramy dobra, leżące na trawie na wschód od nas. Na koniec wsiadamy do podstawionego samochodu Myni, omijamy blokady policyjne i zawozimy dobra do garażu w południowo-zachodnim Bow.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

425px

Przypisy

  1. £500 za odebranie telefonu, £200 za zabranie wyrzutni rakiet, £250 za zniszczenie czołgu, £500 za wejście do Myni, £3 000 za dokończenie zadania
  2. Jest to niedopatrzenie ze strony twórców, którzy po prostu pomylili nazwę tego placu z placem St. James Square.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki