FANDOM

Po zakończeniu się misji, rozpoczętej w budce telefonicznej nr 1 w północno-zachodnim Bow, rozpocznie się kolejna misja.

Solucja Edytuj

Na samym początku, spotykamy się z informatorem, przebywającym w zachodnim Angel. Przekaże nam on zlecenie od pracodawcy; otóż chce, abyśmy zebrali pieniądze za ochronę od właścicieli sklepów w Camden Town. Pierwszy sprzedawca czeka w centralnej części tej dzielnicy; składamy mu wizytę. Sprzedawca odmówi przekazania nam pieniędzy – powie, że niejaki Arthur mówił mu, że nie musi tego robić. Składamy więc wizytę Arthurowi – ten powie nam, że wezwał policję. Istotnie, po chwili dostaniemy trzeci stopień złej sławy, który gubimy w najbliższym warsztacie lakierniczym. Kolejną częścią zadania będzie nauczenie Arthura respektu – zabieramy samochód (Ferocious GTO) z zachodniego Soho, podchodzimy pod sklep Arthura, a gdy w lewym górnym rogu ekranu pokaże się licznik, uciekamy. Ostatnią częścią zadania jest zebranie należności od sprzedawców - pierwsza teczka jest w centralnym Camden Town, druga w północno-wschodniej części dzielnicy, trzecia w południowo-zachodniej. Pieniądze odwozimy do garażu w południowo-wschodnim Mile End.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. £500 za zabranie Ferociousa GTO, £1 500 za zebranie należności (po £500), £3 000 za dokończenie zadania.