Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 1 (zadanie 2 - Uśmiech z Chelsea)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 1 (zadanie 2 - Uśmiech z Chelsea) (10).jpg
Protagonista zabiera jedną z teczek z pieniędzmi
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Jack Parkinson
Cel zebranie należności od właścicieli sklepów z Camden Town
Nagroda £5 000[1], multiplier +1
Wymagania pierwsze zadanie przy budce nr 1
Odblokowuje trzecie zadanie przy budce nr 1
Niezaliczenie śmierć pierwszego sprzedawcy, śmierć Arthura, przedwczesne zniszczenie Ferociousa GTO

Po zakończeniu się misji, rozpoczętej w budce telefonicznej nr 1 w północno-zachodnim Bow, rozpocznie się kolejna misja.

Solucja Edytuj

Na samym początku, spotykamy się z informatorem, przebywającym w zachodnim Angel. Przekaże nam on zlecenie od pracodawcy; otóż chce on, abyśmy zebrali pieniądze za ochronę od właścicieli sklepów w Camden Town. Pierwszy sprzedawca czeka w centralnej części tej dzielnicy; składamy mu wizytę. Sprzedawca odmówi przekazania nam pieniędzy - powie, że niejaki Arthur mówił mu, że nie musi tego robić. Składamy więc wizytę Arthurowi - ten powie nam, że wezwał policję. Istotnie, po chwili dostaniemy trzeci stopień złej sławy, który gubimy w najbliższym warsztacie lakierniczym. Kolejną częścią zadania będzie nauczenie Arthura respektu - zabieramy samochód (Ferocious GTO) z zachodniego Soho, podchodzimy pod sklep Arthura, a gdy w lewym górnym rogu ekranu pokaże się licznik, uciekamy. Ostatnią częścią zadania jest zebranie należności od sprzedawców - pierwsza teczka jest w centralnym Camden Town, druga w północno-wschodniej części dzielnicy, trzecia w południowo-zachodniej. Pieniądze odwozimy do garażu w południowo-wschodnim Mile End.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie Ferociousa GTO, £1 500 za zebranie należności (po £500), £3 000 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki