Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 1 (zadanie 1 - Uśmiech z Chelsea)

7037stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 1 (zadanie 1 - Uśmiech z Chelsea) (8).jpg
Protagonista niszczy kryjówkę konkurencyjnego gangu
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Jack Parkinson
Lokalizacja telefon nr 1 w północno-zachodnim Bow, Londyn
Cel pozbycie się konkurencyjnego gangu
Nagroda £8 000[1], multiplier +1
Odblokowuje drugie zadanie przy budce nr 1
Niezaliczenie zniszczenie Crapi, zniszczenie Sweets Vana

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto: London, 1969Uśmiech z Chelsea możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 1 w północno-zachodnim Bow.

Solucja Edytuj

Podczas rozmowy przy budce telefonicznej dowiemy się, że pracodawca ma w planach przejęcie rynku narkotykowego w mieście. Jest jednak pewien gang, którego należy się najpierw pozbyć. Naszym zadaniem w tej misji będzie pozbycie się kilku jego ważniejszych członków. Pierwszy cel znajduje się w swoim samochodzie (Myni) – zajeżdżamy mu drogę i zabijamy siedzącego w nim gangstera. Następnie jedziemy do północnego Camden Town. Gdy dojedziemy na miejsce, zacznie przed nami uciekać grupa gangsterów – doganiamy ich i rozjeżdżamy. Ostatnim etapem likwidacji gangu będzie zniszczenie jego kryjówki – najpierw zabieramy wyładowane ładunkami wybuchowymi Crapi z północno-wschodniego Chelsea. Będąc za jego sterami, ostrożnie jedziemy do kryjówki gangu, znajdującej się w południowym Camden Town i wjeżdżamy do znajdującego się tam garażu. Gdy kryjówka zmieni się w zgliszcza, zabieramy furgonetkę z narkotykami stojącą za kryjówką i odstawiamy ją do garażu we wschodnim Mile End.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabicie pierwszego celu, £2 500 za pozbycie się kolejnych pięciu celów (po £500), £500 za zabranie Crapi, £1 000 za wysadzenie kryjówki gangu, £500 za zabranie furgonetki, £3 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki