FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 1 (Heist Almighty) (7)
Protagonista zabiera Tommy'ego spod banku
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja telefon nr 1 w północnym Fort Law, Liberty City
Cel uczestnictwo w napadzie na bank
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie któregoś z radiowozów, śmierć Tommy'ego, aresztowanie gracza po odebraniu Tommy'ego

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 1 w północnym Fort Law.

Solucja Edytuj

Bubby daje nam szansę wzięcia udziału w kolejnym napadzie na bank.

Zaczynamy od pojechania do południowo-wschodniego Guernsey City i kradniemy zaparkowany przy drodze wóz patrolowy. Następnie, jedziemy do banku w północno-zachodnim Fort Law. Po drodze bardzo uważamy na ruch uliczny, gdyż radiowóz jest wyładowany ładunkami wybuchowymi i po kilku stłuczkach wybuchnie. Kiedy dojedziemy na miejsce, wjeżdżamy do garażu od północnej strony banku, po czym odsuwamy się od banku, żeby wyjść z zasięgu wybuchu bomby w radiowozie.

Kolejną częścią misji jest zorganizowanie transportu dla rabujących bank. W tym celu, kradniemy oznaczony strzałką radiowóz; porusza się on w okolicach zachodniego Hackenslash. Wracamy pod bank i pozwalamy wsiąść Tommy'emu. Otrzymamy czwarty stopień złej sławy. Aby dostać się do naszego celu — północnego Law Island — musimy przejechać przez przynajmniej dwa mosty, na których policja najprawdopodobniej umieści blokady. Dlatego też najpierw gubimy policję w warsztacie lakierniczym w Hackenslash lub Island Heights.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej z Fandomu

Losowa wiki