FANDOM

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IGangsta Bang — możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 1 w południowym Park.

Solucja Edytuj

Na samym początku, zgodnie z życzeniem Bubby'ego jedziemy do północno-wschodniego Park i wsiadamy do oznaczonego żółtą strzałką samochodu. Samochód odstawiamy do garażu Dulliego w zachodniej części tej dzielnicy; pojechać tam można okrężną drogą lub skrócić sobie drogę przez sam park. Po odstawieniu pojazdu, dowiemy się od Bubby'ego, że ten, który zostawił samochód — Jimmy potrzebuje kierowcy.

Po otrzymaniu tej wiadomości jedziemy na południe — będziemy musieli odebrać telefon w budce przy stacji kolejowej w południowo-zachodnim Park. Mamy na to niecałe 30 sekund. W rozmowie telefonicznej dowiemy się, że weźmiemy udział w napadzie na bank w charakterze kierowcy. Zabieramy taksówkę z południowo-wschodniego Island City, po czym jedziemy po Jimmy'ego pod bank w południowo-zachodnim Park. Jimmy wsiądzie, a my otrzymamy czwarty stopień poziomu poszukiwań — nie przejmując się policją, jedziemy najkrótszą drogą do garażu w południowym Island Heights.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.