Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 1 (Ci cholerni modsi)

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Budka telefoniczna 1 (Ci cholerni modsi) (6).jpg
Protagonista odzyskuje towar Harolda
Gra Grand Theft Auto: London, 1969
Dla Charlie
Lokalizacja telefon nr 1 w południowo-zachodnim City, Londyn
Cel odzyskanie towaru Harolda
Nagroda £2 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie zniszczenie Crapi, przedwczesna śmierć Chalkiego

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto: London, 1969Ci cholerni modsi możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 1 w południowo-zachodnim City.

Solucja Edytuj

Po odebraniu telefonu jedziemy do północno-zachodniego Bow – spotykamy się tam z informatorem, Keithem. Ten mówi nam, że niejaki Chalkie ukradł towar Harolda. Po rozmowie, jedziemy do północno-zachodniego Angel i wsiadamy do zaparkowanego tam samochodu (Crapi). Gdy zabierzemy pojazd, dowiemy się, że Chalkie przebywa gdzieś w Soho. Lokalizujemy go za pomocą strzałki, opuszczamy pojazd i bijemy go, dzięki czemu podzieli się z nami informacjami na temat lokalizacji narkotyków. Towar znajduje się na trawie, niedaleko budynku w północno-zachodnim Soho. Jedziemy tam, zabieramy go, wracamy z powrotem do Chalkiego i rozjeżdżamy go. Po wykonaniu tej części zadania dostaniemy ostatnie polecenie – mamy wysadzić w powietrze pub zmarłego przed chwilą Chalkiego. Jedziemy na miejsce, wysiadamy z wozu, podkładamy bombę i uciekamy – po chwili pub zmieni się w dymiące zgliszcza.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. £500 za zabranie pojazdu, £250 za pobicie Chalkiego, £250 za odzyskanie towaru, £500 za zabicie Chalkiego, £500 za dokończenie zadania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki