FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 1 (Bent Cop Blues) (19).jpg
Protagonista odstawia do garażu wóz z żoną pracodawcy
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Lokalizacja telefon nr 1 we wschodnim Vice Beach,
Vice City
Cel odzyskanie czterech pojazdów i odstawienie ich do garaży
Nagroda $50 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie zniszczenie któregoś z wozów, śmierć Pauly'ego

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 1 we wschodnim Vice Beach.

Solucja Edytuj

Była żona pracodawcy zabrała jego dzieci i uciekła - pracodawca chce ich z powrotem. Najpierw jedziemy do północnego Felicity i wsiadamy tam do furgonetki pomocy drogowej. Dostaniemy pierwszy stopień poszukiwań, nie przejmując się tym, jedziemy do niejakiego Pauly'ego, który stoi na ogrodzonym siatką terenie w południowym Banana Grove. Po wymianie zdań z Paulym, odstawiamy wóz do garażu przy hotelu w północnym Vice Beach. Pewna reporterka od paru dni śledzi pracodawcę - ten chce, abyśmy ukradli jej wóz, aby mógł zobaczyć, jaki materiał ma na jego temat. Wóz (Impaler) stoi w Coral City, po wejściu do niego jedziemy do Pauly'ego - stoi w tym samym miejscu, co poprzednio. Po wymianie zdań odstawiamy wóz do garażu w północnym Greek Heights. Teraz okaże się, że chłopak córki pracodawcy uciekł, przy okazji kradnąc jej samochód. My mamy go odzyskać. Samochód powinniśmy znaleźć w północnym Vice Shores, zajeżdżamy mu drogę i zabieramy. Tak jak poprzednio, odstawiamy wóz do Pauly'ego, a następnie - do garażu w północno-wschodnim Felicity. Ostatnią częścią zadania jest przyprowadzenie do pracodawcy jego żony. Jeździ ona Jugularem, znajdziemy go w Greek Heights. Wóz odstawiamy do Pauly'ego, a na koniec - do Greek Heights.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $4 000 za odebranie I wozu, $4 000 za odstawienie go do Pauly'ego, $4 000 za odstawienie go do garażu, $4 000 za odebranie II wozu, $4 000 za odstawienie go do Pauly'ego, $4 000 za odstawienie go do garażu, $4 000 za odebranie III wozu, $4 000 za odstawienie go do Pauly'ego, $4 000 za odstawienie go do garażu, $4 000 za odebranie IV wozu, $4 000 za odstawienie go do Pauly'ego, $6 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki