FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 16 (Bent Cop Blues) (9).jpg
Eksplozja w szpitalu w Little Dominica
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Lokalizacja telefon nr 16 w północno-wschodnim Richman Heights, Vice City
Cel zabicie pierwszej damy
Nagroda $50 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie upływ czasu (6:40), przedwczesne/niewłaściwe zniszczenie limuzyny

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 16 w północno-wschodnim Richman Heights.

Solucja Edytuj

Budka telefoniczna znajduje się niedaleko torów kolejowych, w północno-wschodnim Richman Heights. Zanim jednak zaczniemy, znajdujemy jakiś dość szybki pojazd. Dobrym pomysłem jest także użycie mapy miasta.

Po odebraniu telefonu dowiemy się, że pierwsza dama odwiedza szpital. Pracodawca każe nam ukraść jej limuzynę. Włączy się limit czasu - 400 sekund (6 minut 40 sekund), w którym mamy wykonać całą misję. Lokalizujemy szpital w północnym Little Dominica i jedziemy na przylegający do niego teren ogrodzony siatką. Znajdziemy tam limuzynę, strzeżoną przez dwóch strażników z pistoletami. Rozjeżdżamy ich i wsiadamy do limuzyny. Kolejne polecenie dostaniemy na ogrodzonym terenie w Banana Grove - jedziemy tam. Pracodawca każe nam zamontować bombę w pojeździe - lokalizujemy jeden z warsztatów pirotechnicznych i jedziemy tam. Limuzynę mamy odstawić pod szpital - robimy to, stawiamy pojazd w wyznaczonym miejscu, odpalamy bombę i uciekamy z pojazdu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $20 000 za kradzież limuzyny, $30 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki