FANDOM

MISJA
Budka telefoniczna 15 (Bent Cop Blues) (2)
Protagonista pozbywa się Della
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Samuel Deever
Lokalizacja telefon nr 15 w zachodnim Banana Grove,
Vice City
Cel zabicie Della, uratowanie pracodawcy
Nagroda $40 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie ucieczka Della, zniszczenie limuzyny, śmierć pracodawcy

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Bent Cop Blues możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 15 w zachodnim Banana Grove.

Solucja Edytuj

Budka telefoniczna znajduje się obok torów, na zachód od posterunku policji w zachodnim Banana Grove.

Po odebraniu telefonu dowiemy się, że niejaki Dell z wydziału spraw wewnętrznych chce zeznawać przeciwko naszemu pracodawcy. My mamy go powstrzymać. Cel jedzie brązowym Regalem, wystarczy zajechać mu drogę i szybko rozwalić mu wóz. Potem koniecznie gubimy policję. Na ogrodzonym terenie w Banana Grove znajdziemy limuzynę. Wsiadamy do niej, starając się jej nie obić po drodze. Pracodawca chce, abyśmy zabrali go spod budynku sądu w Coral City. Problem w tym, że pod gmachem stoją ludzie z karabinami maszynowymi, wynajęci przez prokuratora okręgowego. Musimy bardzo szybko wjechać pod budynek (najlepiej od wschodu), a gdy pracodawca wsiądzie, szybko uciec. Jeśli się pospieszymy, zdążymy uciec. Gdy oddalimy się poza zasięg kul, spokojnie odwozimy pracodawcę do Banana Grove.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Przypisy

  1. $5 000 za pozbycie się Della, $5 000 za zabranie limuzyny, $10 000 za zabranie pracodawcy, $20 000 za dokończenie zadania.