Fandom

GTA Wiki

Budka telefoniczna 14 (Rasta Blasta)

7037stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
MISJA
Budka telefoniczna 14 (Rasta Blasta) (13).jpg
Protagonista wysadza w powietrze wyznaczony budynek
Gra Grand Theft Auto 1
Dla brat Marcus
Lokalizacja telefon nr 14 w zachodnim Vice Beach,
Vice City
Cel kradzież dóbr ze stacji telewizyjnej, zniszczenie budynku
Nagroda $67 000[1], multiplier +1
Niezaliczenie dojechanie cysterny na miejsce, zniszczenie drugiej lub trzeciej cysterny

Jedną z misji w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto I - Rasta Blasta możemy rozpocząć w budce telefonicznej nr 14 w zachodnim Vice Beach.

Solucja Edytuj

Budka telefoniczna znajduje się nad wodą, po drugiej stronie torów kolejowych w zachodnim Vice Beach; przed misją zdobywamy jakiś szybki samochód.

Przy telefonie dowiemy się o zadaniu: mamy zniszczyć cysternę, jadącą właśnie do stacji telewizyjnej w Felicity. Zajeżdżamy jej drogę i rozwalamy (kierowca ma pistolet). Zniszczoną cysternę należy zastąpić inną; jedziemy do Little Bogota, wsiadamy do cysterny od zawozimy ją do stacji telewizyjnej. Gdy jej pracownicy naładują ją towarem. zawozimy ją do garażu w Miramire. Za otrzymane dobra należy zapłacić - jedziemy do Little Bogota, zabieramy cysternę i podkładamy w niej bombę. Zaminowany pojazd podstawiamy pod budynek w Coral City. Odpalamy bombę i uciekamy.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przypisy

  1. $5 000 za zniszczenie cysterny, $1 000 za zabranie kolejnej cysterny, $10 000 za odwiedziny w stacji telewizyjnej, $10 000 za odstawienie jej do Miramire, $6 000 za zabranie kolejnej cysterny, $5 000 za podłożenie w niej bomby, $30 000 za dokończenie zadania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki