FANDOM

Buccaneer – dwudrzwiowe coupé występujące w Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto IV (jako Bucanneer), Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

W GTA San Andreas Buccaneer jest wzorowany na Chevrolecie Monte Carlo z lat 1970-72. Ma praktycznie taki sam wygląd, jak Picador (Picador ma lepsze przyspieszenie i prowadzenie, a Buccaneer lepszą prędkość maksymalną). Buccaneer może być modyfikowany w TransFender. Tak jak Tampa i Manana, jest wozem gangu Da Nang Boys. Można go spotkać tylko w Easter Basin i okolicach mostu Garvera w San Fierro, tak jak te dwa pojazdy.

W GTA IV Bucanneer nadal jest wzorowany na Chevrolecie Monte Carlo z lat 1970-72. Pojazd ten jest dosyć ciężki, dobrze wchodzi w zakręty przy niskich prędkościach.

W GTA V Buccaneer ma podobne osiągi do Blade. Posiada słabe przyśpieszenie, średnią prędkość maksymalną i dobrze hamuje. Jest wzorowany na Buick Riviera i jest wykorzystywany przez gangi.

WystępowanieEdytuj

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto Chinatown Wars

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto Online

  • Sporadycznie pojawia się na ulicach Los Santos.
  • Może zostać kupiony na stronie Bennysoriginalmotorworks.com za $29.000.
  • Rzadką zieloną wersję pojazdu można znaleźć tak jak w wyżej wspomnianej grze.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji beta GTA V Buccaneer miał nazywać się Tampa, co można wywnioskować z nazw tekstur dachu auta (tampa_roof, tampa_roof_normal i tampa_roof_spec).
  • Nazwa Bucanneer jest tylko pomyłką - prawidłowa nazwa, Buccaneer, pojawia się na tylnej części pojazdu, w plikach gry i w SMS-ach od Steviego.