FANDOM

Disambig.svg Może chodziło Ci o superbohatera Brown Streak?

POJAZD
Brown Streak
Brown Streak (SA).jpg
Występuje w
GTA San Andreas
Typ pociąg
Przypomina EMD F40PH
Tuning brak
Zobacz Freight

Brown Streak – pociąg pasażerski występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest dostępny tylko w kolorze szarym, jeździ po torach obiegających cały stan San Andreas (Brown Streak Railroad). Razem z lokomotywą, po trasie jeździ od dwóch do trzech wagonów.

Brown Streak (SA - 2).jpg

Wykolejony pociąg Brown Streak

Brown Streak jest podobny do pociągu EMD F40PH. Protagonista może jeździć pociągiem jako pasażer w jednym z wagonów, może także ukraść pociąg podchodząc do lokomotywy - wtedy może nim kierować. Jadąc pociągiem jako maszynista, można uruchomić misje przewozowe (wcześniej należy ukończyć misję Krak bum-bum), polegające na zatrzymywaniu pociągu na każdej stacji, mieszcząc się w limicie czasowym.

Jeżeli gracz zdecyduje się zasiąść za nastawnikiem pociągu, może go wykoleić. Przy prędkości ok. 47 m/s pociąg zacznie się trząść - przy skręcaniu wypadnie z torów. Jadąc pociągiem, mamy możliwość skorzystania tylko z kamery filmowej (nie ma widoków z przodu pojazdu i za pojazdem).

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli wykolejona lokomotywa wpadnie z graczem do wody, pasek tlenu nie pojawi się.
  • Jeśli postawimy na torach kolejowych jakikolwiek helikopter, cały skład przez niego przeniknie.
  • Pociągiem można poruszać się na kursie wstecznym tak samo szybko jak na normalnym. Jeżeli wykoleimy pociąg jadąc tyłem wagony odlecą w przód zachowując prędkość z jaką jechaliśmy po chwili ją tracąc, zaś lokomotywa momentalnie się zatrzyma i będzie stać na torach, po czym po krótkiej chwili przewróci się na bok.
  • Gdy wykoleimy lokomotywę i wepchniemy ją (używając jakiegoś ciężkiego pojazdu) do hangaru na lotnisku Verdant Meadows, po czym oddalimy się tak, by garaż się zamknął i do niego ponownie podejdziemy, wystąpi błąd gry i zostanie ona zamknięta.
  • W jednej z misji w Kamieniołomach pociąg ten jedzie kilka razy szybciej niż jest to możliwe, a mimo to nawet się nie trzęsie.
  • W misji Koniec kolejki pociąg ten pojawia się sam, bez wagonów.
  • Jest to dość trudne, ale gdy wjedzie się ten pociąg rowerem, ustawi między wagonami (tył na przód) i zacznie pedałować, umiejętność jazdy na rowerze i wytrzymałość będą nam wzrastać o wiele szybciej, a tłuszcz będzie także szybciej spadał.
  • Podczas jechania tym pociągiem, nie będą jeździć żadne inne pociągi, ponieważ jednocześnie może znajdować się na torach tylko jeden pojazd.
  • Gdy Carl Johnson prowadzi pociąg, ludzie nie będą z niego wysiadać, ani do niego wsiadać.
  • Choć jest to pociąg osobowy, a nie towarowy, wykonując Misje przewozowe będziemy dostawać nagrodę za dowiezienie towaru.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki