Wikia

GTA Wiki

Brown Streak

Dyskusja0
5327stron na
tej wiki
POJAZD
Brown Streak
Brown Streak (SA)
Występuje w
GTA San Andreas
Typ pociąg
Przypomina EMD F40PH
Tuning brak
Zobacz Freight

Brown Streak – pociąg pasażerski występujący w Grand Theft Auto: San Andreas. Jest dostępny tylko w kolorze szarym, jeździ po torach obiegających cały stan San Andreas (Brown Streak Railroad). Razem z lokomotywą, po trasie jeździ od dwóch do czterech wagonów.

Brown Streak (SA - 2)

Wykolejony pociąg Brown Streak

Brown Streak jest podobny do pociągu EMD F40PH. Protagonista może jeździć pociągiem jako pasażer w jednym z wagonów, może także ukraść pociąg podchodząc do lokomotywy - wtedy może nim kierować. Jadąc pociągiem jako maszynista, można uruchomić misje przewozowe (wcześniej należy ukończyć misję Krak bum-bum), polegające na zatrzymywaniu pociągu na każdej stacji, mieszcząc się w limicie czasowym.

Jeżeli gracz zdecyduje się zasiąść za nastawnikiem pociągu, może go wykoleić. Przy prędkości ok. 47 m/s pociąg zacznie się trząść - przy skręcaniu wypadnie z torów. Jadąc pociągiem, mamy możliwość skorzystania tylko z kamery filmowej (nie ma widoków z przodu pojazdu i za pojazdem).

Ciekawostki Edytuj

  • Jeżeli wykolejona lokomotywa wpadnie z graczem do wody, pasek tlenu nie pojawi się.
  • Jeśli postawimy na torach kolejowych jakikolwiek helikopter, cały skład przez niego przeniknie
  • Gdy wykoleimy lokomotywę i wepchniemy ją (używając jakiegoś ciężkiego pojazdu) do hangaru na lotnisku Verdant Meadows, po czym oddalimy się tak, by garaż się zamknął i do niego ponownie podejdziemy, wystąpi błąd gry i zostanie ona zamknięta.

Zobacz też Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki