Wikia

GTA Wiki

Brickade

Dyskusja0
5078stron na
tej wiki
Gwiazda (1)
POJAZD
Brickade
Brickade (TBGT)
Brickade (patrz: tył)
Występuje w
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
Typ ciężarówka
Producent HVY
Przypomina RG-12 APC
Zobacz Police Stockade,
Securicar

Brickade – ciężarówka opancerzona, występująca w The Ballad of Gay Tony. Ciężarówka nie występuje normalnie w grze - może ją uzyskać tylko poprzez użycie trainera czy modów.

Brickade jest dużą i powolną ciężarówką opancerzoną, podobną do Securicara (także ma oznaczenie "Stockade"), ma jednak inną budowę i mniejsze koła, osłonę chłodnicy i koła (opony można nadal przebić). Pojazd jest wzorowany na RG-12 APC, produkowanym przez Land Systems OMC. Najprawdopodobniej, Brickade miało być używane przez policję - zamiast zwykłego radia ma radio policyjne, dodatkowo można nim przejeżdżać bez opłaty przez wszystkie mosty. W przeciwieństwie do innych pojazdów policyjnych, Brickade można przemalować w Pay 'n' Spray. Chociaż Brickade nie ma żadnych oznaczeń, z radia policyjnego można się dowiedzieć, że jego producentem jest firma HVY.

Tak jak można było przypuszczać po wyglądzie, Brickade jest bardzo ciężkie. Zazwyczaj, pojazd nie może osiągnąć prędkości maksymalnej, ze względu na bardzo słabe przyspieszenie. Po długim przyspieszaniu, Brickade może osiągnąć prędkość maksymalną powyżej średniej. Ze względu na dość krótkie podwozie i napęd na tylne koła, przy niskich prędkościach można nim wchodzić w ostre zakręty. Przy wyższych prędkościach skręcanie jest utrudnione przez dużą masę pojazdu. Pojazdem hamuje się dobrze przy niskich prędkościach, jednak wraz ze wzrostem prędkości droga hamowania znacząco się wydłuża. Masa pojazdu nie jest tylko jego wadą - dzięki dużej masie można nim z łatwością przepychać mniejsze pojazdy.

Brickade ma także większą wytrzymałość, niż inne pojazdy w grze (tak jak np. Enforcer). Pojazd może wytrzymać wiele uderzeń i pocisków (słabym punktem pojazdu jest jego silnik, umieszczony z przodu). Brickade może wytrzymać sześć pocisków z Explosive Shotguna - podczas gdy reszta pojazdów w grze wytrzymuje do trzech.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa modelu i tekstury Brickade'a to avan - może to być skrót od wyrażenia "opancerzony van" (ang. armored van).
  • Brickade ma takie same wnętrze i odgłos silnika, co Ripley.
  • Chociaż przednia szyba Brickade'a jest zakratowana, gracz wciąż może przez nią wypaść.

Więcej od Wikii

Losowa wiki