Fandom

GTA Wiki

Brickade

7039stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Gwiazda (1).png
POJAZD
Brickade
Brickade (TBGT).jpg
Brickade (patrz: tył)
Występuje w
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Typ ciężarówka
Producent HVY
Przypomina RG-12 APC
Zobacz Securicar, Police Stockade, Enforcer, Policyjny Riot

Brickade – ciężarówka opancerzona, występująca w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony i Grand Theft Auto V. W GTA TBoGT ciężarówka nie występuje podczas regularnej rozgrywki – można ją uzyskać tylko poprzez użycie trainerów lub modów. W GTA V ciężarówka została dodana w aktualizacji Więcej zbrodni i finansów.

Opis Edytuj

Brickade jest dużą i powolną ciężarówką opancerzoną, podobną do Securicara (także ma oznaczenie Stockade), ma jednak inną budowę i mniejsze koła, osłonę chłodnicy i felgi (opony można nadal przebić). Pojazd jest wzorowany na RG-12 APC, produkowanym przez Land System OMC. Najprawdopodobniej Brickade miał być używany przez policję - zamiast zwykłego radia ma radio policyjne, dodatkowo można nim przejeżdżać bez opłaty przez wszystkie mosty. W przeciwieństwie do innych pojazdów policyjnych, Brickade można przemalować w Pay 'n' Spray. Chociaż Brickade nie ma żadnych oznaczeń, z radia policyjnego można się dowiedzieć, że jego producentem jest firma HVY.

Brickade jest bardzo ciężki. Zazwyczaj pojazd nie może osiągnąć prędkości maksymalnej ze względu na bardzo słabe przyspieszenie. Po długim przyspieszaniu, Brickade może osiągnąć prędkość maksymalną powyżej średniej. Ze względu na dość krótkie podwozie i napęd na tylne koła, przy niskich prędkościach można nim wchodzić w ostre zakręty. Przy wyższych prędkościach skręcanie jest utrudnione przez dużą masę pojazdu. Pojazdem hamuje się dobrze przy niskich prędkościach, jednak wraz ze wzrostem prędkości droga hamowania znacząco się wydłuża. Masa pojazdu nie stanowi jedynie wady - dzięki niej można nim z łatwością przepychać mniejsze pojazdy.

Brickade ma także większą wytrzymałość, niż inne pojazdy w grze (tak jak np. Enforcer). Pojazd może wytrzymać wiele uderzeń i pocisków (słabym punktem pojazdu jest jego silnik, umieszczony z przodu). Brickade może wytrzymać sześć pocisków z Explosive Shotguna - podczas gdy reszta pojazdów w grze wytrzymuje do trzech.

Brickade przeszedł w Grand Theft Auto V duże zmiany. W przeciwieństwie do innych pojazdów występujących zarówno w GTA V jak i GTA IV i dodatkach nie przypomina on swojej wersji z poprzedniej części, jednak jego osiągi zostały niezmienione.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

  • Nie występuje podczas regularnej rozgrywki. Można ją uzyskać tylko poprzez użycie trainerów lub modów.

Grand Theft Auto Online

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki