FANDOM

Brian „BJ” Jeremy – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Jak napisano na jego kurtce, jest on lojalnym sekretarzem gangu The Lost.

Opis Edytuj

Brian jest członkiem gangu The Lost i jest niezwykle lojalny w stosunku do byłego lidera, Billy'ego Greya. Jest on niezadowolony z kierunku, jakim podąża Johnny Klebitz. Często kłóci się z Klebitzem przez Billy'ego, i zawsze broni tego drugiego, nawet jeśli on podejmuje złe decyzje.

Zdarzenia z gry Edytuj

Po aresztowaniu Billy'ego w Chinatown, Johnny po raz kolejny dowodzi The Lost, ku niechęci Briana. Po powrocie do klubu, Brian spiera się z Johnnym i oskarża go o wystawienie Billy'ego policji. Krótko po tym dzieli się z gangiem i zakłada swoją własną frakcję. Później oferuje Klebitzowi rozejm, ale jest to tak na prawdę pułapka, w której mają być zabici Johnny, Jim Fitzgerald, Clay Simons i Terry Thorpe. Ci zaś łączą siły, by zabić Briana.

Brian ucieka do swojej kryjówki. Johnny atakuje dom Briana i wybija jego gang. Gdy przyciska go do ściany, gracz ma możliwość oszczędzenia lub zabicia go. Jeśli go oszczędzi, Jeremy mówi, że wyjedzie z miasta, stanie się niewidzialny i nigdy więcej go nie zobaczymy. Klebitz wierzy mu, ale nadal uważa, że Brian jest złą osobą. Następnie Brian prowadzi go w zasadzkę, ale Johnny wychodzi cało z opresji i go zabija. Jeśli zaś gracz wybierze zabicie Briana, Johnny zakończy jego żywot w jego własnym domu.

Kartoteka Edytuj

Nagłówek bazy LCPD (IV)

NAZWISKO Jeremy
IMIĘ Brian
WIEK 39
MIEJSCE URODZENIA Acter, Alderney
POWIĄZANIA Członek oddziału z Alderney należącego do wyjętego spod prawa klubu motocyklowego Lost.
REJESTR PRZEST. 1985 – Kradzież samochodów na większą skalę
1986 – Wielkie kradzieże
1989 – Morderstwo
2005 – Posiadanie substancji niedozwolonej: Metaamfetamina
ADNOTACJE Starszy członek oddziału z Alderney należącego do wyjętego spod prawa klubu motocyklowego Lost.
Uważa się, że jest lojalny wobec przebywającego w więzieniu szefa, Billy'ego Greya.
Jeden z najstarszych motocyklistów w gangu Lost.
Podobno jest niezadowolony z rozejmu z wyjętym spod prawa klubem motocyklowym Angels of Death.

SURNAME Jeremy
FIRST NAME Brian
AGE 39
PLACE OF BIRTH Acter, Alderney
AFFILIATIONS Member of the Alderney Chapter of the Lost OMG.
CRYMINAL RECORD 1985 – Grand Theft Auto
1986 – Grand Larceny
1989 – Murder
2005 – Possession Controlled Substance: Methamphetamine
NOTES Senior member of the Alderney Chapter of the Lost OMG.
Believed to be fiercely loyal to the incarcerated head, Billy Grey.<br /Rumored to be unhappy with the Lost's uneasy truce with the Angels of Death OMG.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno Billy jak i Brian zostali aresztowani w 1989 roku za morderstwo. Możliwe, że współpracowali ze sobą i wspólnie kogoś zabili. To mogłoby wyjaśniać przesadną lojalność Briana wobec Billy'ego.
  • Numer telefonu Briana zostaje w telefonie Johnny'ego nawet po tym, jak zostanie on zabity.
  • Brian i Johnny Klebitz mają podobne tatuaże z tyłu po prawej stronie szyi, co sugeruje, że w przeszłości byli oni dla siebie jak bracia.
  • Podczas gry, jeszcze przed ponownym aresztowaniem Billy'ego, pokazana jest wrogość między Johnnym i Brianem. Podczas różnych misji Johnny poniża Briana i kpi z niego. Poza tym jeśli gracz zawali misję Buyer's Market poprzez zabicie Briana, Johnny zadzwoni do Billy'ego i ironicznie powie mu, że ma dobrą i złą wiadomość – złą, że The Lost straciło jednego ze swoich braci, a dobrą, że tym bratem był Brian.
  • Jeśli gracz zabije Briana w misji Bad Standing poprzez wykonanie egzekucji, włączy się przerywnik, w którym Brian zacznie rozpaczliwie błagać Johnny'ego o litość. Johnny, celując do niego z pistoletu, powie mu w złości, by raz zachował się jak mężczyzna i pogodził się ze swoim losem, po czym postrzeli go w klatkę piersiową. Umierając, Brian powie do Johnny'ego „Pierdol się”.
  • Jeśli gracz zabije go w misji Bad Standing, jego zdjęcie na ścianie pamiątkowej w klubie Lostów będzie uszkodzone. Jeśli gracz zabije go podczas przypadkowego spotkania, jego zdjęcie nigdy nie pojawi się na ścianie pamiątkowej. Przyczyną tego jest fakt, że Brian zdradził swój gang, przez co żaden z członków gangu nie chciał o nim pamiętać.
  • Jeśli gracz wywabi go z kryjówki w misji Bad Standing, ten wsiądzie na swój motocykl i zacznie uciekać. Wtedy gracz nie będzie miał możliwości oszczędzenia go. Podczas ucieczki przed Johnnym Brian będzie go rozjuszał, wykrzykując teksty odnoszące się do romansu Billy'ego z Ashley. Te teksty nie będą się wyświetlać na ekranie podczas ich wypowiadania.
  • Pod względem charakteru Brian jest bardzo podobny do Ediego Pulaskiego. Obaj są bardzo wierni swoim szefom i przytakują na ich rozmowy. Obaj są również nieco grubi. Obaj zostają również zabici przez protagonistów. Jednak różnicą jest między nimi taka, że Pulaski był policjantem, a Brian członkiem gangu The Lost MC.