Wikia

GTA Wiki

Brian Jeremy

5517stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Brian Jeremy
Brian Jeremy (TLaD)
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1969 w Acter, Alderney
Zmarł w 2008
Dom Tudor, Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood, Ray Boccino
Pojazdy Diabolus
Głos Adrian Martinez

Brian „BJ” Jeremy – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Jak napisano na jego kurtce, jest on lojalnym sekretarzem gangu The Lost.

Opis Edytuj

Brian jest członkiem gangu The Lost i jest niezwykle lojalny w stosunku do byłego lidera, Billy'ego Greya. Jest on niezadowolony z kierunku jakim podąża Johnny Klebitz. Często kłóci się z Klebitzem przez Greya, i zawsze go broni, nawet jeśli on podejmuje złe decyzje.

Zdarzenia z gry Edytuj

Po aresztowaniu Greya w Chinatown, Johnny po raz kolejny dowodzi The Lost, ku niechęci Briana. Po powrocie do klubu, Brian spiera się z Johnnym i oskarża go. Następnie dzieli się z gangiem i zakłada swoją własną frakcję. Później oferuje rozejm Klebitzowi, ale jest to tak na prawdę pułapka, w której mają być zabici Johnny, Jim, Clay i Terry. Ci zaś łączą siły by zabić Briana.

Brian ucieka do swojej kryjówki. Johnny atakuje dom Briana. Kiedy przyciska go do ściany, gracz ma możliwość oszczędzenia lub zabicia go. Jeśli go oszczędzi, Jeremy mówi, że wyjedzie z miasta, stanie się niewidzialny i nigdy więcej go nie zobaczymy. Klebitz wierzy mu, ale nadal uważa, że Brian jest złą osobą. Następnie Brian prowadzi go w zasadzkę, ale Johnny wychodzi cało z opresji i go zabija. Jeśli zaś gracz wybierze zabicie Briana, Johnny zakończy żywot Briana w jego własnym domu.

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno Billy jak i Brian zostali aresztowani w 1989 roku za morderstwo. Możliwe, że współpracowali ze sobą i wspólnie kogoś zabili. To mogłoby wyjaśniać przesadną lojalność Briana wobec Billy'ego.
  • Numer telefonu Briana zostaje w telefonie Johnny'ego nawet po tym, jak zostanie on zabity.
  • Brian i Johnny Klebitz mają podobne tatuaże z tyłu po prawej stronie szyi, co sugeruje że w przeszłości byli oni dla siebie jak bracia.
  • Jeśli gracz zabije go w misji Bad Standing, jego zdjęcie na ścianie pamiątkowej w klubie Lostów będzie uszkodzone. Jeśli gracz zabije go podczas przypadkowego spotkania, jego zdjęcie nigdy nie pojawi się na ścianie pamiątkowej. Przyczyną tego jest fakt, że Brian zdradził swój gang, przez co żaden z członków gangu nie chciał o nim pamiętać.
  • Jeśli gracz wywabi go z kryjówki w misji Bad Standing, ten wsiądzie na swój motocykl i zacznie uciekać. Wtedy gracz nie będzie miał możliwości oszczędzenia go. Podczas ucieczki przed Johnnym Brian będzie go rozjuszał, wykrzykując teksty odnoszące się do romansu Billy'ego z Ashley.

Więcej od Wikii

Losowa wiki