Wikia

GTA Wiki

Brian Jeremy

Dyskusja0
5428stron na
tej wiki
POSTAĆ
Brian Jeremy
Brian Jeremy (TLaD)
Występuje w
GTA IV: The Lost and Damned
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1969 w Acter, Alderney
Zmarł w 2008
Dom Tudor, Alderney
Narodowość Amerykanin
Związki The Lost Brotherhood, Ray Boccino
Pojazdy Diabolus
Głos Adrian Martinez

Brian "BJ" Jeremy – postać występująca w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Jak napisano na jego kurtce, jest on lojalnym sekretarzem gangu The Lost.

Biografia Edytuj

Brian jest członkiem gangu The Lost i jest lojalny w stosunku do byłego lidera, Billy'ego Greya. Jest on niezadowolony z kierunku jakim podąża Johnny Klebitz. Ciągle kłóci się z Klebitzem przez Greya, i zawsze go broni, nawet jeśli on podejmuje złe decyzje.

Po aresztowaniu Greya w Chinatown, Johnny po raz kolejny dowodzi The Lost, ku niechęci Briana. Po powrocie do klubu, Brian spiera się z Johnnym i oskarża go. Następnie dzieli się z gangiem i zakłada swoją własną frakcję. Później oferuje rozejm Klebitzowi, ale jest to tak na prawdę pułapka, w której mają być zabici Johnny, Jim, Clay i Terry. Ci zaś łączą siły by zabić Jeremy'ego.

Brian ucieka do swojej kryjówki. Johnny atakuje dom BJ-a. Kiedy przyciska go do ściany, gracz ma możliwość oszczędzenia lub zabicia go. Jeśli go oszczędza, Jeremy mówi, że wyjedzie z miasta, stanie się niewidzialny i nigdy więcej go nie zobaczymy. Klebitz wierzy mu, ale nadal uważa że Brian jest złą osobą. Następnie BJ prowadzi go w zasadzkę, ale Johnny wychodzi cało z opresji. Jeśli zaś gracz wybiera zabicie, Johnny kończy żywot Briana w jego własnym domu.

Ciekawostki Edytuj

  • Numer komórkowy Briana pozostaje w książce telefonicznej Johnny'ego nawet po tym, jak zostanie on zabity.
  • Brian i Johnny Klebitz mają podobne tatuaże z tyłu po prawej stronie szyi, co sugeruje że w przeszłości byli oni dla siebie jak bracia.

Występowanie w misjach Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki