FANDOM

Brawn of the Dead – misja w Grand Theft Auto: Vice City Stories, szósta dla Lance'a Vance'a.

Solucja Edytuj

Lance znalazł kupca na narkotyki ukradzione w poprzedniej misji. Jedziemy z Lance'em do centrum handlowego. Tam zostajemy kaskaderem w filmie. Najpierw naszym zadaniem jest wycinanie zombie za pomocą strzelby. Gdy licznik czasu pokaże zero, wystąpimy w drugiej scenie. Tym razem, przez półtorej minuty, mamy wycinać zombie (nie dopuszczając ich do sklepu) za pomocą katany. Gdy licznik osiągnie zero, odwozimy Lance'a do jego kryjówki.

Ciekawostki Edytuj

  • Zarówno tytuł misji, jak i jej akcja, jest parodią filmu grozy Świt żywych trupów (ang. Dawn of the Dead), z 1978 roku, w reżyserii George'a Romero. Sceny w centrum handlowym do tego filmu kręcono także w nocy, przed otwarciem centrum.
  • W czasie cut-scenki w, której zombie zbliżają się do sklepu, można dostrzec model Rustlera z Grand Theft Auto: San Andreas, powieszonego jako ozdobę.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City Stories
Poprzednia: Brawn of the Dead Następna:
Lance Vance (VCS - HUD) From Zero to Hero Lance Vance (VCS - HUD) Blitzkrieg
Reni Wassulmaier (VCS - HUD) Accidents Will Happen

Przypisy

  1. Gracz dostaje tę wiadomość, dopiero gdy w jego posiadaniu będzie minimum 5 biznesów Empire Building.