FANDOM

Bradley „Brad” Snider – postać występująca w Grand Theft Auto V. Mimo tego, że wystąpił tylko epizodycznie, odegrał kluczową rolę w fabule gry.

Historia Edytuj

Brad był znajomym Michaela i Trevora, wspólnie z nimi urządzał napady. Podczas skoku w Ludendorff w 2004 roku, przestępcy wpadli w zasadzkę FIB. Brad został zastrzelony, Michael lekko ranny, zaś Trevorowi udało się uciec.

Do 2013 roku Trevor sądził że Brad siedzi w więzieniu federalnym. Philips wymieniał nawet maile z Bradem, jednak jak się okazało pisał je w jego imieniu Dave Norton, agent FIB, który zastrzelił Brada w North Yankton. Norton podczas misji Jak na szkoleniu w drodze do North Chumash, informuje Michaela o tym, że Brad nie siedzi w więzieniu, tylko nie żyje.

Trevor, który po jednej z rozmów z Michaelem nabrał podejrzeń, postanowił sprawdzić kto leży w grobie Michaela w North Yankton. Okazało się, że spoczywa tam Brad. Prowadzi to do ostrego konfliktu Trevora i Michaela, Philips obwinia kolegę o śmierć Brada oraz jest pewien, że ma z tym coś wspólnego.

Bradley Snider (V - 2)

Ciało Brada w misji Koniec wojennej ścieżki

Występowanie w misjach Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Aktor, który użyczył mu głosu, użyczył również głosu Chadowi w Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned.
  • Lester Crest nigdy nie lubił Brada.
  • Brad jest wspomniany przez Trevora podczas spotkań z Franklinem. Trevor mówi, że również kiedyś zabiłby Brada, ponieważ Brad był kutasem. Poza tym Trevor może wspomnieć, że Brad i Michael nigdy szczególnie za sobą nie przepadali.
  • Mimo że ciało Brada leżało 9 lat w grobie, to w misji Koniec wojennej ścieżki widać, że włosy oraz skóra zachowały się idealnie.
  • Mimo, że Trevor niezbyt lubił Brada, po roku 2004 wysyłał różne maile do niego (odbierane przez FIB). Też jako jedyny był zły, gdy dowiedział się o jego śmierci.