Fandom

GTA Wiki

Boxville

6721stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Boxville
Boxville (V).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ ciężarówka
Producent Brute
Przypomina GMC Step Van
Zobacz NOoSE Boxville, Wóz z taco

Boxville – pojazd ciężarowy, występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories,Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

W grach uniwersum 3D, pojazd przypomina GMC Step Vana, produkowanego od końca lat 70. do początku lat 90. XX wieku. Jego prędkość maksymalna oraz prowadzenie jest podobne do tych parametrów u innych pojazdów ciężarowych - słabo się go prowadzi i hamuje. Łatwo jest też go przewrócić na bok podczas manewrów przy dużych prędkościach.

Tak jak inne pojazdy ciężarowe w grach między Vice City a Vice City Stories, Boxville pojawia się z logami różnych firm, namalowanymi na jego ścianach. W ładowni pojawiają się zaś różne towary.

W GTA: San Andreas, pojawia się również specjalny wariant Boxville'a, wewnątrz gry nazwany boxburg. Od zwykłego Boxville'a różni się swoim ciemnoszarym kolorem oraz cichszym dźwiękiem silnika. Wykorzystywany jest on w misji włamywacza oraz w misji Domowa inwazja dla Rydera.

W GTA IV i GTA V, Boxville (produkowany przez firmę Brute), przypomina step vany, produkowane przez Forda. Jest jeszcze cięższy, wolniejszy i trudniejszy w prowadzeniu od swojego wariantu z uniwersum 3D.

Firmy używające Boxville'a Edytuj

Gra GTA Vice City GTA Vice City Stories GTA IV
Firmy

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj

Przypisy

  1. Prawdopodobnie firma ta występowała w wersji beta GTA: VC, choć możemy ją odnaleźć w pliku boxville.txd

Więcej w Fandom

Losowa wiki