Boulevard Baby – misja w The Ballad of Gay Tony, siódma dla Anthony'ego Prince'a.

Solucja Edytuj

Najpierw wsiadamy do auta Tony'ego i jedziemy do Bahama Mamas. Następnie gdy wyjdziemy z samochodu, wchodzimy do klubu i schodzimy w dół, przechodząc przez bar do pokoju gdzie tańczą ludzie. Podchodzimy do dziewczyny na którą pokazuje kamera. Zaczynamy z nią tańczyć gdy kółko zapełni się Luis pocałuje Monique i pójdą do osobnego pokoiku na Hot Coffee. Potem nagle wpadnie tam chłopak Monique, a zarazem właściciel klubu. Zabijamy go, zabieramy jego broń, a następnie zabijamy ochroniarzy. Po zabiciu wszystkich wychodzimy z klubu i uciekamy z miejsca zdarzenia.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji pojawiają się różne postacie. Roman Bellic wchodzi do Maisonette 9, Rocco i Vince piją przy schodach i rozmawiają z kobietami, w barze pojawia się Azjatka, która potem ma romans z Luisem.
  • Klub Bahama Mamas jest dostępny tylko podczas tej misji. Jest też dostępny w trybie multiplayer.

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Przykładowe przejście misji

Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony
Poprzednia: Boulevard Baby Następna:
Anthony Prince (TBGT - HUD) Blog This!... Going Deep