FANDOM

MISJA
Bomby zrzucone!
(ang. Bombs Away!)
Bomby zrzucone! (4).jpg
Tommy przygotowuje się do ataku
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Ciocia Poulet (VC - HUD).gif Ciocia Poulet
Lokalizacja dom Cioci Poulet w Małym Haiti, Vice City
Cel zabicie kubańskich gangsterów
Nagroda $2 000
Wymagania Tajemniczy proszek
Odblokowuje Nieczyste metody
Niezaliczenie zniszczenie wszystkich samolotów przed śmiercią Kubańczyków

Bomby zrzucone! – druga misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam ciocia Poulet.

Solucja Edytuj

Tym razem, ciocia Poulet każe nieświadomemu Tommy'emu pozbyć się kilku kubańskich gangsterów oraz zniszczyć ich łodzie. Wszystkiego tego mamy dokonać, używając zdalnie sterowanych samolocików.

Po zakończeniu cut-scenki, jedziemy na wschodni brzeg Mainland i wsiadamy do ciężarówki Top Fun. Do dyspozycji mamy 3 samolociki; podczas kolejnego przerywnika zostaną ukazane nasze cele, znajdujące się na wyspie Starfish. Gdy się ona zakończy, startujemy samolotem i latamy nim przez chwilę nad lądem, żeby oswoić się ze sterowaniem. Następnie, lecimy do celu, lecz zanim spuścimy bombę, możemy spróbować cele, stojące na lądzie, porozjeżdżać - dopóki nie upuścimy pierwszej bomby, nikt nas nie zaatakuje.

Gdy do pozbycia się zostaną już tylko Kubańczycy na łodziach, spuszczamy pierwszą bombę do środkowej łodzi (możemy w niej wylądować, żeby upuścić bombę naciskamy klawisz odpowiedzialny za strzał [domyślnie Przycisk "kółko" i LPM, lewy CTRL i NUM 0]), aby zniszczyć ją i łódź po prawej. Łódź po lewej niszczymy w podobny sposób - wylądowanie w niej może być już jednak nieco ryzykowne, więc po prostu spuszczamy na nią bombę. Jeśli nie pozbyliśmy się wcześniej wszystkich, stojących na lądzie, jeden z Kubańczyków zacznie uciekać Hermesem.

Kiedy wszystkie cele będą martwe, misja zakończy się sukcesem.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta została lekko "ocenzurowana" w wersji na PS2:[1]
    • W wersji na PS2 w tekście "Kubańczycy mają szybkie łodzie (…)" zamiast "Kubańczycy" jest wyraz "Oni"
  • Po misji nie można odjechać autem, w którym siedzimy - tylne koła tylko kręcą się w miejscu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Bomby zrzucone! Następna:
Ciocia Poulet (VC - HUD).gif Tajemniczy proszek Ciocia Poulet (VC - HUD).gif Nieczyste metody

Przypisy

  1. Dla porównania: Wersja na PS2, wersja na PC i wersja na XBOX.
  2. W ocenzurowanej wersji na PS2, zamiast słowa "Cubans" jest słowo "Them" (zamiast "Kubańczycy" użyto słowa "Oni"). Zobacz też: #Ciekawostki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki