Fandom

GTA Wiki

Bobcat

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Bobcat
Bobcat XL (V).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ pick-up
Producent Vapid
Przypomina Ford Ranger (1994) (III, LCS),
Ford Ranger (1983-88) (VC, SA, VCS),
Chevrolet C/K (IV, CW, V)
Tuning TransFender (SA)
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Bobcat – pojazd występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV oraz Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

Jest to dwudrzwiowy pickup, w GTA III i Liberty City Stories wzorowany na Fordzie Rangerze drugiej generacji (1993-97), w Vice City, San Andreas i Vice City Stories zaś na tym samym pojeździe z pierwszej generacji (1983-88). Bobcaty z tego uniwersum są napędzane silnikami V6, występują w jednym (III, LCS) lub dwóch kolorach (VC, SA, VCS).

Niektóre warianty pojazdu w GTA San Andreas mają z tyłu koła zapasowe lub puszki po napoju Sprunk. Razem z Moonbeamem z GTA Vice City, Bobcat jest jednym z pierwszych pojazdów, na których karoserii widnieje ich nazwa. Bobcat jest używany jako pojazd gangu przez Trailer Park Mafia w GTA Vice City Stories.

W uniwersum 3D, Bobcat jest pojazdem całkiem szybkim i dobrze prowadzącym się. Mieści dwie osoby. Ma jednak trochę słabsze przyspieszenie - dość trudno jest osiągnąć prędkość maksymalną. Ma napęd na cztery koła, dobrze jeździ się nim po trudnych terenach.

Uniwersum HD Edytuj

W Grand Theft Auto IV, Bobcat stał się pojazdem masywniejszym, przypomina lekko zmienionego Chevroleta C/K z lat 1981-87. Pojazd ma teraz mocny silnik V10. Pomimo że na karoserii pojazdu widnieje napis "super 4x4", ma on napęd na tylne koła.

Parametry pojazdu zmieniły się bardziej w stronę osiągów - ma teraz lepsze przyspieszenie i prędkość maksymalną, lecz słabiej prowadzi się po trudnym terenie.

GTA V Bobcat się praktycznie nie zmienił. Jedynymi zmianami jest nazwa pojazdu (Bobcat XL) oraz długość pojazdu oraz osłona przodu pojazdu.

Ciekawostki Edytuj

  • W Grand Theft Auto III, Bobcat ma źle poprowadzoną linię świateł przednich, przez co jest oszpecony. Prawe światło przednie jest zaokrąglone, podczas gdy lewe ma ostre krawędzie. Prawidłowo wyglądał on w wersji beta tejże gry: [1]
  • W misji Szmugler w GTA San Andreas występują 3 Bobcaty, które "zmieniają" kolor - w pierwszej cut-scence są czarne, w drugiej białe, a w grze ponownie czarne.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

  • Jeździ wokoło Viceport.
  • Bobcat z unikalnym czarno-fioletowym kolorem, występuje w misji Polowanie.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto V

  • Czasami pojawia się w Sandy Shores.
  • Czasami pojawia się w Paleto Bay
  • Unikalna wersja z pokrywą bagażnika znajduje się na farmie marihuany.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki