Blow Your Cover – misja w Grand Theft Auto IV, druga dla Elizabety Torres.

Solucja Edytuj

Elizabeta zapoznaje Niko z Johnnym Klebitzem – ma on dużą ilość heroiny, a ona znalazła mu kupca. Chce jednak, abyśmy chronili całej transakcji. Przed misją dokonujemy zakupu kamizelki kuloodpornej, broni maszynowej i amunicji do niej. Do pomocy dostajemy Treya „Playboya X” Stewarta. Zdobywamy jakiś wóz i jedziemy z Playboyem do budynku. Potem wychodzimy za nim na trzecie piętro. Podczas transakcji okaże się, że domniemany kupiec to nikt inny, tylko policjant. Rozpocznie się policyjna obława – najpierw zabijamy policjantów obok siebie, a potem za Playboyem wychodzimy na klatkę schodową i przemy do góry. Najlepszy sposobem na pozbywanie się przeciwników jest strzelanie z głowę. Policjanci mają broń maszynową, i potrafią dość dobrze walczyć (z zaskoczenia). Gdy wyjdziemy na dach, oczyszczamy go z policjantów, zabieramy apteczkę i kamizelkę. Potem zaczynamy schodzić na dół, zabijając przeciwników. Gdy wyjdziemy na zewnątrz, dostaniemy 2. stopień poszukiwań – zdobywamy jakiś wóz, czekamy aż wsiądzie Playboy i gubimy policję. Potem odwozimy go do apartamentu w nowej części miasta – Algonquin.

Ciekawostki Edytuj

  • Misję tę możemy wykonać z perspektywy Johnny'ego w dodatku The Lost and Damned. Tam misja ta nazywa się Buyer's Market.
  • Jeśli podczas misji, będąc w Algonquin zabijemy Playboya, zacznie nas gonić policja. Algonquin jest bowiem dostępne dla Niko dopiero po ukończeniu misji.

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Blow Your Cover Następna:
Elizabeta Torres (IV - HUD) Luck of the Irish Manny Escuela (IV - HUD) The Puerto Rican Connection
Trey Stewart (IV - HUD) Deconstruction for Beginners