Blow Your Cover

Blow Your Cover
(pol. Starci na proch)
Blow Your Cover (9).jpg
Niko i Playboy X wydostają się z obławy policyjnej
Gra Grand Theft Auto IV
Dla Elizabeta Torres (IV - HUD).gif Elizabeta Torres
Lokalizacja dom Elizabety Torres w South Bohan, Bohan, Liberty City
Cel dokonanie transakcji narkotykowej, wydostanie się z obławy policyjnej
Nagroda $2 000, dostęp do Algonquin, możliwość słuchania Integrity 2.0
Wymagania Luck of the Irish
Odblokowuje The Puerto Rican Connection,
Deconstruction for Beginners
Niezaliczenie śmierć Playboya

Blow Your Cover – misja w Grand Theft Auto IV, druga dla Elizabety Torres.

Solucja Edytuj

Elizabeta zapoznaje Niko z Johnnym Klebitzem - ma on dużą ilość heroiny, a ona znalazła mu kupca. Chce jednak, abyśmy chronili całej transakcji. Przed misją dokonujemy zakupu kamizelki kuloodpornej, broni maszynowej i amunicji do niej. Do pomocy dostajemy Treya "Playboya X" Stewarta. Zdobywamy jakiś wóz i jedziemy z Playboyem do budynku. Potem wychodzimy za nim na trzecie piętro. Podczas transakcji okaże się, że domniemany kupiec to nikt inny, tylko policjant. Rozpocznie się policyjna obława - najpierw zabijamy policjantów obok siebie, a potem za Playboyem wychodzimy na klatkę schodową i przemy do góry. Najlepszy sposobem na pozbywanie się przeciwników jest strzelanie z głowę. Policjanci mają broń maszynową, i potrafią dość dobrze walczyć (z zaskoczenia). Gdy wyjdziemy na dach, oczyszczamy go z policjantów, zabieramy apteczkę i kamizelkę. Potem zaczynamy schodzić na dół, zabijając przeciwników. Gdy wyjdziemy na zewnątrz, dostaniemy 2. stopień poszukiwań - zdobywamy jakiś wóz, czekamy aż wsiądzie Playboy i gubimy policję. Potem odwozimy go do apartamentu w nowej części miasta - Algonquin.

Ciekawostki Edytuj

  • Misję tę możemy wykonać z perspektywy Johnny'ego w dodatku The Lost and Damned. Tam misja ta nazywa się Buyer's Market.
  • Lektorowi Charlie'ego użyczyła głosu ta sama osoba, która jest odpowiedzialna za głos Wu Zi Mu z Grand Theft Auto: San Andreas.
  • Jeśli podczas misji, będąc w Algonquin zabijemy Playboya, zacznie nas gonić policja. Algonquin jest bowiem dostępne dla Niko dopiero po ukończeniu misji.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Blow Your Cover Następna:
Elizabeta Torres (IV - HUD).gif Luck of the Irish Manny Escuela (IV - HUD).gif The Puerto Rican Connection
Trey Stewart (IV - HUD).gif Deconstruction for Beginners