Fandom

GTA Wiki

Bloodring Banger

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij

POJAZD
Bloodring Banger
Rozwałka w Krwawym Ringu
Bloodring Banger (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
Typ pojazd specjalny
Zobacz Glendale,
Oceanic

Bloodring Banger – pojazd występujący w Grand Theft Auto: Vice City i Grand Theft Auto: San Andreas (jako Rozwałka w Krwawym Ringu, ang. Bloodring Banger). Używany jest do misji pobocznych Bloodring i Blood Bowl. Pojazdy te są zmodyfikowanymi pojazdami - Glendale'ami i Oceanicami.

Pierwszy raz Bloodring Banger pojawił się w Grand Theft Auto: Vice City - wystąpił tam w dwóch wariantach:

Bloodringi mają większą prędkość i przyspieszenie od pierwowzorów; niższe zawieszenie pozwala im lepiej wchodzić w zakręty. Banger wzorowany na Oceanicu jest lżejszy od Oceanica; Banger wzorowany na Glendale'u jest cięższy od Glendale'a. Niewiele zmieniło się w wyglądzie - dodano jedynie kraty w miejsce okien, cały pojazd pokryto reklamami różnych firm. Bloodringi są dwumiejscowe (Oceanic i Glendale mają po cztery miejsca).

W GTA San Andreas wystąpił jedynie wariant wzorowany na Glendale'u - dodano do niego rury chroniące przed uderzeniami. Usunięto możliwość wsiadania do pojazdu przez drzwi - protagonista wchodzi do środka przez okno. Podczas gdy Bloodringi z GTA Vice City są oblepione reklamami, na Bloodringu z GTA San Andreas nie ma żadnych reklam - na drzwiach znajduje się za to numer.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • Oba warianty Bloodringa Bangera znajdują się przed Hyman Memorial Stadium po ukończeniu misji pobocznej Bloodring.
  • Wariant wzorowany na Glendale'u można uzyskać poprzez wpisanie kodu - gettherequickly.
  • Wariant wzorowany na Oceanicu można uzyskać poprzez wpisanie kodu - travelinstyle.

Grand Theft Auto: San Andreas

Sponsorzy Edytuj

Na Bloodring Bangerach w GTA: VC, widnieje wiele reklam. Wszyscy sponsorzy zostali podani poniżej:

GTA Vice City
Wariant 1 Wariant 2

Ciekawostki Edytuj

  • W plikach GTA: San Andreas występuje inny model Bloodring Banger'a, bazujący na Glendale'u pochodzący z GTA: Vice City. Jest to prawdopodobnie jedyny, w pełni zachowany pojazd z tamtej odsłony serii.
  • W GTA: Vice City wersja wzorowana na Oceanic'u ma takie same felgi jak ciężarówki.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki