Wikia

GTA Wiki

Blista Compact

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
POJAZD
Blista Compact
Blista Compact (VC)
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA IV
Typ dwudrzwiowy hatchback
Producent Dinka
Przypomina Honda CRX
Tuning TransFender
Zobacz Blista

Blista Compact – dwudrzwiowy hatchback występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV.

W przeciwieństwie do wielu pojazdów, wygląd Blisty Compact praktycznie nie zmienił się od jej pierwszego wystąpienia, oprócz różnych odgłosów silnika i kosmetycznych zmian. Jak pierwowzór pojazdu, Honda CRX pierwszej generacji, Blista Compact jest hatchbackiem o bardzo małej masie - ogółem, pojazd jest najmniejszy i najlżejszy spośród samochodów osobowych w GTA: Vice City, San Andreas i Vice City Stories (w GTA IV lżejszy jest Uranus).

W GTA: Vice City, pojazd występuje w dwóch kolorach; dolna połowa zawsze jest czarna, w późniejszych grach pojazd występuje także w innych kolorach. W GTA IV przód samochodu przypomina nieco Volskwagena Corrado, natomiast tył zachowuje podobieństwo do Hondy CRX. Niektóre warianty posiadają spojlery i szyberdachy. Istnieje również usportowiony wariant, posiadający m.in. podwójny wydech.

Od swojego wprowadzenia w GTA: Vice City, Blista Compact jest małym pojazdem sportowym, mogącym prześcignąć wiele innych pojazdów tego samego typu. W Vice City Stories pojazd jest jednak nieco wolniejszy i gorzej się nim steruje. We wszystkich grach, oprócz Vice City Stories, samochód ma napęd na przednie koła. W GTA IV, pojazd jest jednym z najlepszych w swojej klasie - ma dobrą prędkość maksymalną, przyspieszenie i bardzo dobre prowadzenie i hamowanie (parametrami dorównuje Futo). Wytrzymałość samochodu jest średnia, jednak po kilku mocniejszych uderzeniach może się już nie nadawać do jazdy.

Blista Compact miała się pojawić w Grand Theft Auto V, lecz została usunięta. Widać ją na pierwszym zwiastunie gry.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

  • Jest często spotykanym autem na drogach w Vice City, głównie w okolicach Downtown.

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki