Fandom

GTA Wiki

Blista

6726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

POJAZD
Blista
Blista (V).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Liberty City Stories
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ minivan
Producent Dinka
Przypomina Dodge Caravan (III, LCS)
Honda Civic (V)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage
Zobacz Blista Compact, Minivan

Blista – pojazd występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Chinatown Wars i Grand Theft Auto V.

Uniwersum 3D Edytuj

W Grand Theft Auto III i Liberty City Stories, Blista jest dużym, rodzinnym minivanem, przypominającym z wyglądu Dodge'a Caravana trzeciej generacji. Pomimo swojej wielkości, mieści jednak tylko kierowcę i trzech pasażerów.

W Grand Theft Auto: Chinatown Wars, pojazd ten bardziej przypomina Blistę Compact; jest to dwudrzwiowy hatchback, przypominający Hondę CRX.

Parametry pojazdu są lepsze, niż mógłby na to wskazywać jego wygląd. Ma dość mocny silnik i napęd na przednie koła. Prowadzi to do zmniejszenia sterowności Blisty przy wyższych prędkościach. Ogółem, parametry pojazdu przypominają parametry pojazdów jak Kuruma czy Taksówka, dwóch sedanów.

Uniwersum HD Edytuj

Blista w Grand Theft Auto V diametralnie się zmieniła. Przypomina Hondę Civic, lecz przód jest podobny do tego z VW Scirocco trzeciej generacji. Posiada prędkość porównywalną do Buffalo. Dobrze hamuje i dobrze wchodzi w zakręty. Wadą jest przyśpieszenie.

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA III występuje błąd, który nie pozwala na zgniecenie Blisty w zgniatarce samochodowej w Harwood. Jest to dziwne, ponieważ dźwig nie ma problemu nawet z autokarem. Błąd został naprawiony w GTA Liberty City Stories.
  • Nazwa pojazdu pochodzi najprawdopodobniej od angielskiego słowa blister (ang. pęcherz).
  • W wersji beta Grand Theft Auto III Blista nosiła nazwę Space.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki