FANDOM

Bleed Out – misja w Grand Theft Auto IV, czwarta od Romana Bellica.

Solucja Edytuj

Roman znów ma kłopoty, spieszymy mu więc z ratunkiem. Po dojechaniu na miejsce dowiadujemy się, że Roman dostaje tam ostre lanie. Po cut-scence bijemy jednego i drugiego gościa (Q - kopniak, LPM - uderzenie pięścią, R - uderzenie pięścią). To jednak nie koniec. Roman spostrzega trzeciego przeciwnika — Dardana Petrelę, który chwilę po tym zaczyna uciekać. Jedziemy za nim. Po pewnym czasie zatrzyma się obok jednego z budynków i zacznie uciekać po schodach. Po wyjściu na ostatnie piętro, Dardan się zatrzyma i naszym zadaniem jest zabicie go. Najlepiej jest go pchnąć na szybę. Podczas walki z nim warto zabrać mu jego nóż. Po wykończeniu Dardana, odwozimy Romana do bazy taksówek.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza misja w GTA IV otrzymywana telefonicznie.
  • Podczas walki z Kalemem ten może krzyknąć, że Dardan jest jego bratem.
  • Na początku misji Willard lichwiarzy jest niezniszczalny.
  • Jeśli gracz zastrzeli Bledara i Kalema przed spotkaniem z nimi, nie będzie przerywnika, w którym Kalem kopie Romana.
  • Przed misją warto zaopatrzyć się w kij bejsbolowy. Można za pomocą niego z łatwością wykończyć Bledara, Kalema i Dardana.
  • Podczas pościgu za Dardanem ruch uliczny jest wyznaczony, a pojazdy spotykane w ruchu ulicznym nie są przypadkowe.

ScenariuszEdytuj

GaleriaEdytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Bleed Out Następna:
Roman Bellic (IV - HUD) Three's a Crowd Roman Bellic (IV - HUD) Easy Fare